Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätoivoinen asunnonmyynti

Epätoivoinen
11.09.2018 |

Heippa, onko muilla pitkäksi venynyt asunnon myynti? Kaksiot menee nopeasti, niin ne sanoo. Pääkaupunkiseudulla myynnissä ollut nyt vuoden verran oma kämppä eikä kiinnosta ketään. Hinta on tarkistettu, muttei kiinnostusta silti löydy. Mitä tässä enää voi tehdä. Olen täysin epätoivoinen, asia stressaa joka ikinen päivä, kun en pääse asunnon takia elämässä eteenpäin :( kohtalotovereita? Miten olette selvinneet?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta kohilleen niin kaupaks menee.

Vierailija
2/46 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta ollaan myyty. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta on väärä, usko nyt jo!

Vierailija
4/46 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole vuodessa mennyt kaupaksi niin hintapyyntö on yksinkertaisesti liian korkea.

Vierailija
5/46 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnolla ei aina rikastu.

Vierailija
6/46 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä asunnosta sitten helpolla eroon pääsee kun sen aika tulee...

Vierailija
7/46 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian korkea hintapyyntö.

Vierailija
8/46 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa jäi, mutta pääsinpä asunnosta eroon ja elämässä eteen päin.

Vierailija
9/46 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos Ap kävisi ostamassa tulitikut...

Vierailija
10/46 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kallis ja huonolla paikalla?

Vierailija
11/46 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no jos olet riittävän epätoivoinen niin lasket hintaa niin alas, että menee. 

Pääkaupunkiseudullakin on ilmeisesti alueita, joilla ei asunnoilla mitään voittoa tee.

Muualla Suomessa tämä on ollut todellisuutta jo pitkään. Oma asuntoni on myynnissä 20% pienemmällä hinnalla, kuin mitä olen siitä itse maksanut 11 vuotta sitten. Yhden tarjouksen sain, siinäkin oli tingitty pyynnistä 20%. En hyväksynyt, koska minä puolestani en ole epätoivoinen. Hintapyyntö on realistinen, mutta vaatii sellaisen ostajan, jolle asunto on just eikä melkein. 

Vierailija
12/46 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta pielessä tai taloyhtiössä jotain pahasti pielessä (isot remontit kaatumassa niskaan), epäsuosiossa oleva asuinalue, kulunut tai huono ilmoitus (huonot kuvat tai itse myynti ilmoitus), huonot liikenneyhteydet...

Todennäköisin syy kuitenkin hinta. Kaikki menee kaupaksi, kun hinta on oikeasti kohdillaan. Pääkaupunkiseudulle on valmistunut paljon uudistuotantoa eikä vanhasta ja kuluneesta saa uuden hintaa.

Vierailija
13/46 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palovakuutus?

Vierailija
14/46 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hinta pielessä tai taloyhtiössä jotain pahasti pielessä (isot remontit kaatumassa niskaan), epäsuosiossa oleva asuinalue, kulunut tai huono ilmoitus (huonot kuvat tai itse myynti ilmoitus), huonot liikenneyhteydet...

Todennäköisin syy kuitenkin hinta. Kaikki menee kaupaksi, kun hinta on oikeasti kohdillaan. Pääkaupunkiseudulle on valmistunut paljon uudistuotantoa eikä vanhasta ja kuluneesta saa uuden hintaa.

Eikä siitä uudistuotannosta saa välttämättä takas sitä hintaa minkä on itse maksanut kun kaikki muut alueen asunnot reippaasti halvempia

Vierailija
15/46 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitkin jo useamman oikean vastauksen. Kyllä pk-seudulla oleva asunto kaupaksi menee, kunhan hinta on kohdallaan. Jos ottaa päähän myydä omasta mielestäsi liian halvalla, lohduttaudu sillä että Suomessa on paljon alueita, joissa asuntoa ei saa kaupaksi millään. Teidän tilanteenne on vielä hyvä siihen verrattuna.

Jos laitat linkin ilmoitukseen, voin katsoa tarkemmin mistä kiikastaa.

Vierailija
16/46 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen kirjoitti:

Heippa, onko muilla pitkäksi venynyt asunnon myynti? Kaksiot menee nopeasti, niin ne sanoo. Pääkaupunkiseudulla myynnissä ollut nyt vuoden verran oma kämppä eikä kiinnosta ketään. Hinta on tarkistettu, muttei kiinnostusta silti löydy. Mitä tässä enää voi tehdä. Olen täysin epätoivoinen, asia stressaa joka ikinen päivä, kun en pääse asunnon takia elämässä eteenpäin :( kohtalotovereita? Miten olette selvinneet?

Siis onko teillä kaksio myynnissä? Kyllä ne menevät kaupaksi jos hinta on kohdillaan. Aina asunnosta ei saa voittoa.

Vierailija
17/46 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda välittäjää, jos sellaista käytät.

Vierailija
18/46 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös pääkaupunkiseudun asunnoissa niitä joita ei kannata ostaa eli mikäli talo 60 tai 70 luvun tuotantoa eikä remontteja tehty, niin edessä joko purku tai mittavat remontit.

Vierailija
19/46 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko alueen kulttuuri rikas ja monimuotoinen?

Ts. moniosaajia joka kulmalla.

Ei ole.

Ja mitä hintaan tulee niin neliöhinta alle keskimääräisen.. :(

Kumma juttu sitten...

Mutta hintaa on tiputettava jos kaupat haluat tehdä, ei voi mitään.

Vierailija
20/46 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä siitä uudistuotannosta saa välttämättä takas sitä hintaa minkä on itse maksanut kun kaikki muut alueen asunnot reippaasti halvempia

^Juuri näin. Ja pahimmillaan samasta/vastaavasta taloyhtiöstäkin on vielä myynnissä käyttämättömiä asuntoja, joissa kukaan ei ole naulannut seiniin reikiä, hikoillut saunassa, kokkaillut keittiössä jne... Uudiskohteesta ei tietenkään saa myydessä omiaan takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän