Puskassa vaanii mustasukkaisuus
Mulla on ollut vuosia sitten (3-4) tosi huono itsetunto jne ja minua on petetty aikaisemmassa suhteessa, mutta siitäkin on jo aikaa varmaan 5 vuotta.
Olen mielestäni päässyt hommasta yli ja tajuan että olen kyllä ihan kaunis ja minun kroppani on ihan hyvässä kuosissa. Olen nykyään uudessa suhteessa ja koen olevani itsevarma ja tunnen suurta luottamusta nykyistä kohtaan ja kaikki on todella hyvin.
Mutta.......... Luulin että kaikki on hyvin, olen nyt huomannut että saatan saada randomisti ihan puskista kauheita mustasukkaisuus kohtauksia, vaikka tietoisesti tajuan että mustasukkaisuuteen ei ole edes mitään syytä, ihan oikeasti. Minua alkaa hävettämään että koen mustasukkaisuutta.
En purkaa mustasukkaisuutta miehelleni eikä hän tajua sitä, mutta en epäile miestäni mistään tai mitään, hän ei ole ikinä tehnyt suhteessamme mitään epäilyytävää. Välillä esim mies katsoo musiikkivideota ja siinä heiluu jokin muijan perse niin en ole moksiskaan, tajuan että se on pylly ja se on miehen mielessä seuraavat 1-3 sekunttia ja sitten se jo unohtuu, se on vain pikseleitä. No big deal. Mutta sitten kerran tipautin hänet kaupan pihalle ja odotin autossa, näin että miehen edellä käveli kaksi naista, ei mitään super seksi pakkauksia, ihan normaaleja naisia. Jostain syystä se osui ja upposi. Meinasin saada itkupotkuraivarit siinä pisteessä, kuitenkin tajusin että ei tässä ole mitään järkeä herranjestas mutta ei, fiilis ei mene ohi. Oikeasti olin siis sillä kynnyksellä että alan itkemään tms.
Kenelläkään muulla tämmöisiä outouksia...? En käytä mitään hormonaalisia ehkäisyjä joten se ei ole syy... Tosi hanurista tämä, se mustasukkaisuuden tunne saa mut voimaan pahoin, eikä se ole kivaa.