Kehtaako pilvisellä säällä pitää aurinkolaseja (huom ei provo)?
Silmät vuotaa kokoajan, joku herkkäsilmäsyys mua vaivaa, eikä ne kestä valoa yhtään. Pidänkin yleensä aina aurinkolaseja, senverran aina paistaa että on kehdannut laittaa.. nyt ei paista, mutta olisi lähdettävä asioille, ja silmät vuotaa ja haluaisin laittaa aurinkolasit.
Miten on, tuleeko joku av-ihminen minut haukkumaan kun tulen vastaan aurinkolaseissa?
Käyttääkö muut aurinkolaseja harmaina päivinä?
HUOM, en välitä paskaakaan mitä muut ajattelevat, MUTTA en halua huomiota. Olen introvertti ja ihmisarka.
Kommentit (10)
Olen pitänyt joskus yölläkin, kun unohdin silmälasit kotiin. Aurinkolaseissa on vahvuudet.
Minulla on vaikea migreeni, ja ajoittain pidän aurinkolaseja sen takia sisälläkin. Ei ole ikinä kukaan tullut valittamaan, ehkä vähän pitkiä katseita välillä luodaan, mutta se nyt on ihan luonnollista.
Pidän valoisaan vuorokauden aikaan talvellakin, jos ei ihan kaamos ole.
Aurinkolaseissani on vahvuudet. Joskus, jos on silmät kovin rasittuneen oloiset, pidän aurinkolaseja päätteen ääressä myös töissä.
Samoin autoa ajaessa sateessa aurinkolasien kanssa erottuu tien urat.
Ketään ei kiinnosta, käyttääkö joku aurinkolaseja tai ei.
Hyvä, että suojaat silmäsi.
Kiitos vastauksista. Otan lasit ainakin mukaan. Silmä vuotaa kokoajan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vaikea migreeni, ja ajoittain pidän aurinkolaseja sen takia sisälläkin. Ei ole ikinä kukaan tullut valittamaan, ehkä vähän pitkiä katseita välillä luodaan, mutta se nyt on ihan luonnollista.
Minäkin pidin. Istuin pimeässä huoneessa, jossa verhot oli vedetty ikkunan eteen ja kirjoitin tietokoneella aurinkolasit päässä. En voinut lähteä kotiin, koska minulla oli niin huono olo, että pelkäsin oksentavani junassa.
Melko hyvin sujui työnteko, vaikka koko ajan kuvotti ja särki.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkolaseissani on vahvuudet. Joskus, jos on silmät kovin rasittuneen oloiset, pidän aurinkolaseja päätteen ääressä myös töissä.
Eikös ole täysin normaalia, ellei jopa suotavaa, pitää aurinkolaseja talvella auringon paistaessa. Ei turhaan ole termi lumisokeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ole täysin normaalia, ellei jopa suotavaa, pitää aurinkolaseja talvella auringon paistaessa. Ei turhaan ole termi lumisokeus.
Marras-joulukuussa ei yleensä tarvitse. Muulloin kyllä.
Voi olla joitain silmäsairauksia tai leikkauksia yms takana niin en todellakaan tuomitsisi.