Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuolettavan tylsä sisustus asuntoesittelyissä, vaikka kyse kalliista asunnoista.

Vierailija
11.09.2018 |

Olen tässä rikastunut vuosien varrella säästöillä niin Suomessa kuin ulkomailla, työtä tehden, sekä hiljattain eronnut rikkaasta miehestä. Myöskin ulkomaille tehdyidtä sijoituksista on kertynyt rahaa, joista ex-mieheni ei ikinä tiennyt. Ikää alle 35-vuotta.

Varaa olisi miljoonakämppään, mutta mitään ylihintaista en hankkisi(5 miljoonasta eteenpäin). Ongelmana on se, että ne asuntoesittelyissä olevat sisustukset ovat jumalattoman tylsät, koska etsin itselleni omakotitaloa keskustasta vähintään 10-25 minuutin ajomatkan päästä. Liikaa valkoista tai vääränlainen katot. Ihmiset hankkineet liikaa tavaraa, jotka oikeasti pilaavat sisustuksen, joka taas vaikuttaa jopa siihen, että et edes halua mennä katsomaan koko taloa. Keittiön kaapit valkoisia ja muistuttavat halppiskertostalon asuntoa. Tasot halvannäköisiä. Kylppärit tylsän valkoisia. Tosin sanoen suomalainen design on kamalan rumaa.

Nyt kysynkin, että miten olette lähteneet rakentamaan uudenlaista sisustusta? Yritän etsiä mielelläni taloa, jota ei tarvitsisi pahemmin muokata, mutta näköjään on kuitenkin pakko. Sitten kysyn, että jos talon yhteydessä on sisällä oleva uima-allas voiko sen miten helposti muokata vaikkapa porealtaaksi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun noin fiksu ja filmaattinen ihminen ei osaa sisustaa eikä edes sisustusarkkitehtia palkata.

Vierailija
2/14 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolettavan tylsä provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kummempaa, että kuvittelee sisustuksen ostavansa, jos ostaa asunnon. Hyvin harvoin sisustus tulee mukana kaupassa. 

Tiedätkö ap, että exäsi voi vaatia omaisuuden ositusta vaikka nyt, jos kerran avioliitossa aikoinanne olitte. Omaisuus jaetaan puoliksi teidän kesken nykytilanteen mukaan, ei eropäivämäärän mukaisesti.

Mielikuvitustahan sinä tietenkin vain käytät. Jos olisit varakas, tietäisit myös juridiikasta jotain, koska olisi ollut pakko ottaa selvää ja oppia.

Vierailija
4/14 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan sitten unelmoida lisää mielikuvituksellisen tuottavia mielikuvitussijoituksia, että olisi leikisti varaa palkata myös  mielikuvitussisustussuunnittelija ja maailman paras mielikuvitusremonttifirma pelastamaan mönkään mennyt päiväuni.

Vierailija
5/14 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolettavan tylsä provo.

Älä muuta viserrä - en edes jaksanut lukea loppuun tuota oman rikkauden ylistystä :D Kai siellä jossakin se asiakin tuli?

Vierailija
6/14 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa tontti ja rakennuttaa talo, niin saa toivomansa.

Sisustus ei Suomessa siirry asuntokaupoissa.

Vierailija
7/14 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh eihän se sisustus siinä känpän mukana tule. Etkö osaa sisustaa?

Vierailija
8/14 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, sä voisit tulla sniffaa mun kassei? Huudettas yhdessä samal kun sniffaat: "Fyffee fyffee jee jee, täällä raha haisee! Mehukassit mehukassit, sulle antaa totuuden!"

Vierailija
9/14 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos keittiö ja kylppäri ovat tylsyyden lisäksi mielestäsi huonolaatuisia materiaaleja käyttäen tehtyjä, niin mikset teetä keittiö- ja kylppäriremonttia? Muuten sisustukseen ei nyt niin paljon kannata huomiota kiinnittää, että ei viitsi edes käydä katsomassa. Tuskin sinä sitä sisustusta olet talon mukana ostamassa?

Vierailija
10/14 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähtenyt sisustamaan luomalla ensin raamit eli hankkinut ammatilaiset, jotka kartoittaa tontit, suunnittlee sekä talon pihan ja sisustuksen. Ei tullut mielenkään hankkia taloa, jossa on asunut joku muu tai joka ei ollut uniikki juuri minua varten suunniteltu.

Vierailija
11/14 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä rikastunut vuosien varrella säästöillä niin Suomessa kuin ulkomailla, työtä tehden, sekä hiljattain eronnut rikkaasta miehestä. Myöskin ulkomaille tehdyidtä sijoituksista on kertynyt rahaa, joista ex-mieheni ei ikinä tiennyt. Ikää alle 35-vuotta.

Varaa olisi miljoonakämppään, mutta mitään ylihintaista en hankkisi(5 miljoonasta eteenpäin). Ongelmana on se, että ne asuntoesittelyissä olevat sisustukset ovat jumalattoman tylsät, koska etsin itselleni omakotitaloa keskustasta vähintään 10-25 minuutin ajomatkan päästä. Liikaa valkoista tai vääränlainen katot. Ihmiset hankkineet liikaa tavaraa, jotka oikeasti pilaavat sisustuksen, joka taas vaikuttaa jopa siihen, että et edes halua mennä katsomaan koko taloa. Keittiön kaapit valkoisia ja muistuttavat halppiskertostalon asuntoa. Tasot halvannäköisiä. Kylppärit tylsän valkoisia. Tosin sanoen suomalainen design on kamalan rumaa.

Nyt kysynkin, että miten olette lähteneet rakentamaan uudenlaista sisustusta? Yritän etsiä mielelläni taloa, jota ei tarvitsisi pahemmin muokata, mutta näköjään on kuitenkin pakko. Sitten kysyn, että jos talon yhteydessä on sisällä oleva uima-allas voiko sen miten helposti muokata vaikkapa porealtaaksi?

35 vuotta, ei  35-vuotta.

Kuka hullu ostaa kalliin talon Suomesta?  Ei paljon järki  päätä pakota.

Vierailija
12/14 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ihme kirjoitti:

Vielä kummempaa, että kuvittelee sisustuksen ostavansa, jos ostaa asunnon. Hyvin harvoin sisustus tulee mukana kaupassa. 

Tiedätkö ap, että exäsi voi vaatia omaisuuden ositusta vaikka nyt, jos kerran avioliitossa aikoinanne olitte. Omaisuus jaetaan puoliksi teidän kesken nykytilanteen mukaan, ei eropäivämäärän mukaisesti.

Mielikuvitustahan sinä tietenkin vain käytät. Jos olisit varakas, tietäisit myös juridiikasta jotain, koska olisi ollut pakko ottaa selvää ja oppia.

Kuka tässä sanoi, että olin naimisissa? Vaikka olisimme olleet naimisissa, niin olisin vaatinut avioehdon, koska olen aina tiennyt, että oma rahatilanne tulisi muuttumaan. Emme olleet naimisissa vaan avoliitossa, ja pystyin hyvin säästämään käyttämään aivojani ja järkeä. Mieheni maksoi aika suuren osan menoistamme ja kun valitsin miestä, niin katsoin, että kohteli mua naisena eikä ihmisenä, joka joutui maksamaan kaiken puoliksi. Kenties jostain kateellinen?

Tässä ei puhuttu myöskään mistään mukana tulleesta sisustuksesta vaan värimaailmasta, joka on osa sisustusta, jos et tullut ajatelleksi. Uskoisin, että kyseisissä taloissa on asunut ihmisiä jo usean vuoden ajan, mutta näköjään tyytynyt tylsiin väreihin ja halpoihin pintoihin.

Vierailija
13/14 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ihme kirjoitti:

Kuka tässä sanoi, että olin naimisissa? Vaikka olisimme olleet naimisissa, niin olisin vaatinut avioehdon, koska olen aina tiennyt, että oma rahatilanne tulisi muuttumaan. Emme olleet naimisissa vaan avoliitossa, ja pystyin hyvin säästämään käyttämään aivojani ja järkeä. Mieheni maksoi aika suuren osan menoistamme ja kun valitsin miestä, niin katsoin, että kohteli mua naisena eikä ihmisenä, joka joutui maksamaan kaiken puoliksi. Kenties jostain kateellinen?

Tässä ei puhuttu myöskään mistään mukana tulleesta sisustuksesta vaan värimaailmasta, joka on osa sisustusta, jos et tullut ajatelleksi. Uskoisin, että kyseisissä taloissa on asunut ihmisiä jo usean vuoden ajan, mutta näköjään tyytynyt tylsiin väreihin ja halpoihin pintoihin.

Kaikki lukijat varmaan uskoo, että sinulla on parempi maku kuin kenelläkään muulla miljoonatalossa asuvalla. Eikös juu?

Vierailija
14/14 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on laatia tälläisiä provoja?  Onko näiden laatijat niitä, jotka asuvat kaupungin vuokrakämpässä ja haaveilevat olevansa rikkaita ja menestyviä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän