Olenkohan mä raskaana?
Jaahas. Se ois sitten tänään raskaustestin osto edessä. Harrastin seksiä ilman kondomia (VIRHE!) heinäkuun lopussa. Elokuussa tuli menkat normaalisti. Viikko sitten yks päivä jolloin tuli verta mutta ei ollut menkat. Oireita: pyörryttää, hikoiluttaa, tissit kipeet ja turvonneet, maha turvonnut, pahoinvointia muttei kuitenkaan oksentamista. Mies pani mua kaksi tuntia muttei tullut mutta onhan sieltä voinut ton kahden tunnin aikana joku srpuitti lentää? Joo en pane enää ikinä ja VTTU jos olen paksuna hyi hlvetti!
Kommentit (11)
Kun sitä huutelee niitä nussimisia, ja jotkut tarjoavat poikalapsia, parturia parempaan vaihtaneille,
Itkut ovat täysin oikein.
Äkkiä teet testin ja tautitestejäkin suosittelen
Aina vaan jaksan ihmetellä, miten se ehkäisyn käyttö on joillekin niin vaikeaa. Itse ei ole tarvinnut kuin kerran elämäni aikana tehdä paniikkiraskaustesti, kun kondomi hajosi, muuten on aina huolehdittu ehkäisystä.
Pääkoppa on lapsen tasolla eli ei uskota, että voi tulla raskaaksi.
No miksi ihmeessä menit sänkyyn ilman kumia, jos muutakaan ehkäisyä ei ole? Vai oletko näitä, jotka uskovat keskeytettyyn yhdyntään?
Minulle ei ole ikinä tuottanut vaikeuksia käyttää ehkäisyä, vaikka olen nuori, jolla niitä vaikeuksia pitäisi olla. Kerran jouduin tekemään testin, kun kondomi oli hajonnut. Silloin en ollut raskaana, mutta nyt on yksi toivottu lapsi.
Olethan sinä, mutta onneksi et kovin paljon.
Kannattaa panna shemalea arseen. Ei tule raskaaksi.
Hohhoijaa