miten vastata kassalle hyvänpäiväntoivotukseen??
kiitos samoin kuulostaa liian viralliselta. Onko? : "Toivottavasti loppuelämäsi on värikäs ja onnellinen " .. liian virallinen? Matkustan vaativissa asiantuntijatehtävissä ympäri suomea ja tuskin tapaan yhtään kassaa kahdesti. Mikä olisi hyvä toivotus loppuelämäksi? (positiivinen)
Kommentit (19)
Ihan niin kuin muillekin eli "Kiitos samoin". Ei hänkään toivota sinulle jatkoja loppuelämäksi.
Miten olet kokenut vaativien asiantuntijatehtäviesi vaikuttaneen kassojen tervehtimiseen?
Vierailija kirjoitti:
Olkoot kupeesi hedelmälliset.
En pystyisi millään säilyttämään ammattimaisuutta, jos tämän kuulisin. Tulisi varmasti spontaani repeäminen :D
Kyllä vaativissa asiantuntijatehtävissä työskentelevän kuuluu tietää tällaiset asiat. Ovat ihan yleissivistystä meille perusduunareillekin.
Ei ehkä kannata vastata mitään, olethan vaativissa asiantuntijatehtävissä toimiva asiantuntija. Luulevat sinua vielä joksikin tavalliseksi aladobiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan niin kuin muillekin eli "Kiitos samoin". Ei hänkään toivota sinulle jatkoja loppuelämäksi.
Tiedän. Hän koittaa ystävällisyydellään saada minut uudestaan asiakkaakseen. Minä haluaisin omata kohteliaisuuden jolla myyjä tajuaa että nautin palvelusta, mutta en enää luultavasti poikkea forssassa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkoot kupeesi hedelmälliset.
En pystyisi millään säilyttämään ammattimaisuutta, jos tämän kuulisin. Tulisi varmasti spontaani repeäminen :D
Mä repesin jo🤣
Minä sanon ennenkuin kassa ehtii kissaakaan sanoa, että ”mukavaa päivänjatkoa” , ei oo vaikeeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Hän koittaa ystävällisyydellään saada minut uudestaan asiakkaakseen. Minä haluaisin omata kohteliaisuuden jolla myyjä tajuaa että nautin palvelusta, mutta en enää luultavasti poikkea forssassa.
ap
Myös tuohon tarkoitukseen käy "Kiitos samoin". Myyjä ei tee mitään sillä tiedolla asioitko ko. kaupassa uudestaan tai et. Hänelle riittää, että sait ostoksesi tehtyä ja seuraava asiakas pääsi sujuvasti kassalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Hän on ystävällinen koska hänen työnkuvansa edellyttää sitä. Kassaa ei oikeasti kiinnosta, onko päivänjatkosi hyvä vai ei, eikä hänellä ole mitään tarvetta tietää, ettet enää aio aioida kyseisessä kaupassa.
Että jos nyt vaan keskityt niihin vaativiin asiantuntijatehtäviisi ja toivotat yksinkertaiset kiitossamoit kassalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
"Kiitos. Hyviä jatkoja"? Ei ole ainakaan liian virallinen.
Tai pelkkä "jatkoja".
Aika törkeetä jos et mitään sano. Itse koetan ehtiä ensin tervehtimään, ja vieläpä sanon että mukavaa päivänjatkoa. Mikä tässä nyt niin vaikeeta on. Tervehdin ihmisiä muuten hississäkin, ja juttua tulee. T. Hämäläinen
Vähän OT, mutta Mauri Sariola kuulemma tuomitsi hänen kirjansa pataluhaksi haukkuneen arvostelijan seuraavasti: Oksentakoon haisunäätä hänen saappailleen!
Miten olisi kiitos samoin, ihan normaalia kohteliaisuutta eikä mielestäni yhtään liian virallinen.
Otatkohan koko asian hieman turhan vakavasti?