40-vuotias Tinderiä käyttävä eronnut mies vastaa kysymyksiin
Kommentit (36)
Millainen olet? :) Ja kiinnostuisitko minusta näillä tiedoilla: olen 37-vuotias nainen, eronnut ja lapsia x2. Pidän urheilusta, matkustelusta, ruuanlaitosta ja elokuvista. Olen unelmatyössäni ja tyytyväinen elämääni, vain parisuhde puuttuu. Nättikin olen ja naisellinen.
Haittaako jos naisella on koirankorvat IRL?
Vierailija kirjoitti:
Syötkö maksalaatikon rusinoilla vai ilman?
Olisitko ystävällinen ja vastaisit kysymykseen?
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut muita palveluja kuin Tinderiä. Onko siellä Tinderissä tasokkaimmat naiset?
Olen kokeillut e-Kontaktia, mutta itse pidän Tinderiä parempana. Siellä pystyy selaamaan nopeammin suuren joukon ihmisiä, joten on todennäköisempää löytää joku sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Mitå fyysisyys sinulle merkitsee, jos hiffaat mitä tarkoitan?
Erittäin tärkeä asia. En etsi kirjekaveria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syötkö maksalaatikon rusinoilla vai ilman?
Olisitko ystävällinen ja vastaisit kysymykseen?
No mä en ole ap, mutta voin esittää, että olen.
Ilman.
Vierailija kirjoitti:
Millainen olet? :) Ja kiinnostuisitko minusta näillä tiedoilla: olen 37-vuotias nainen, eronnut ja lapsia x2. Pidän urheilusta, matkustelusta, ruuanlaitosta ja elokuvista. Olen unelmatyössäni ja tyytyväinen elämääni, vain parisuhde puuttuu. Nättikin olen ja naisellinen.
Olen varmaan melko tavallinen koulutettu mies PK-seudulta. Yksi kouluikäinen lapsi, harrastan liikuntaa, mutta enemmän voisi kuntoilla. Matkailu myös kiinnostaa, mutta matkustan myös työssäni jonkin verran maailmalla.
Saattaisit minua kiinnostaakin, varsinkin jos lapsesi eivät ole ihan pieniä enää. 1-2 lasta on sopiva määrä, silloin ehtii vielä tavatakin.
Itse en tosin haaveile ainakaan nyt yhteenmuutosta eli tämä voi olla haitta joidenkin silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko hetero, homo vai bi?
Toistaiseksi olen tuntenut itseni heteroksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan melko tavallinen koulutettu mies PK-seudulta. Yksi kouluikäinen lapsi, harrastan liikuntaa, mutta enemmän voisi kuntoilla. Matkailu myös kiinnostaa, mutta matkustan myös työssäni jonkin verran maailmalla.
Saattaisit minua kiinnostaakin, varsinkin jos lapsesi eivät ole ihan pieniä enää. 1-2 lasta on sopiva määrä, silloin ehtii vielä tavatakin.
Itse en tosin haaveile ainakaan nyt yhteenmuutosta eli tämä voi olla haitta joidenkin silmissä.
Ok, kuulostaa kyllä hyvältä. Lapset ovat jo isompia, joten aikaa riittää treffailuun. Itsekin olen pk-seudulta. En haaveile ainakaan nyt uusperhekuvioista, vaan enemmän kaipaisin niitä kivoja parisuhdehetkiä toisen ihmisen kanssa.
Harmi, ettei olla Tinderissä törmätty :) Tosin en tällä hetkellä siellä olekaan.
Pakko kommentoida, että kun tällä palstalla tietty miesporukka valittaa, kuinka nykynaisille ei kelpaa mikään, heidän olisi hyvä ottaa mallia ap:stä. En usko olevani ainoa, jonka mielestä ap vaikuttaa tosi kiinnostavalta. Viesteistä huokuu asiallisuus, rauhallisuus ja terve itsekriittisyys.
Onko tinderissä varattuja naisia? Kun usein kuulee sanottavan, että siellä on varattuja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tinderissä varattuja naisia? Kun usein kuulee sanottavan, että siellä on varattuja miehiä.
On varmasti. Osa sanoo ihan esittelytekstissään olevansa varattu, mutta luvan kanssa tinderissä. Tiedä sitten, miten on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, kuulostaa kyllä hyvältä. Lapset ovat jo isompia, joten aikaa riittää treffailuun. Itsekin olen pk-seudulta. En haaveile ainakaan nyt uusperhekuvioista, vaan enemmän kaipaisin niitä kivoja parisuhdehetkiä toisen ihmisen kanssa.
Harmi, ettei olla Tinderissä törmätty :) Tosin en tällä hetkellä siellä olekaan.
Ehkä joskus jossain tavataan :-)
Itelläni (mies) ainakin se, jos mainitsee motokseen "Carpe Diem" tai koulutukseksi "elämän koulu", niin se on ainakin pitkä miinus. Toi Carpe diem siksi, että se on niin monella, että tuntuu vain lähinnä nololta. Ja sitten toi elämäm koulu... jos ei ole koulutusta niin jättäis kertomatta, se on paljon parempi kuin tuollainen typeryys.
Ja nekin saa miinusta, jolla on profiilissa monta kertaa sama kuva erinäköisillä filttereillä. Ja jos on profiilissa pelkkä maisemakuva.
Mitå fyysisyys sinulle merkitsee, jos hiffaat mitä tarkoitan?