Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoja uutisia uutta puhelinta suunnitteleville

Vierailija
10.09.2018 |

Tulevaisuudessa pihelimet tulevat olemaan nykyistä kalliimpia, jinnan nousua on luvassa 10% - 60% mallista ja merkistä riippuen. Apple on vasta esimakua tulevasta.

https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000005822137.html

Huonoja uutisia uutta puhelinta suunnitteleville

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä olivatkaan ne huonot uutiset puhelimia suunnitteleville? Olisi kiva tietää, niin voisi huomioida tämän tuotekehityksessä. 

Vierailija
2/8 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä olivatkaan ne huonot uutiset puhelimia suunnitteleville? Olisi kiva tietää, niin voisi huomioida tämän tuotekehityksessä. 

Hekoheko... tarkoitin niitä jotka suunnittelevat ostavansa uutta puhelinta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun ei tarvi suunnitella, ostan vain kaupasta lopputuotteita. 

Vierailija
4/8 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 = 2 ???

Vierailija
5/8 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan puhelimeni usein käytettynä torista, olen aika pihi enkä halua käyttää puhelimeen paljon rahaa, koska en käytä paljon puhelinta. Juuri ostin 20e:lla Samsungin puhelimen torista, kun vanha puhelin unohtui pöydälle, josta kissa sen tökkäsi alas. Vanha puhelin oli minulla 6vuotta, tämä toivottavasti vähintään yhtä kauan.

Vierailija
6/8 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan puhelimeni usein käytettynä torista, olen aika pihi enkä halua käyttää puhelimeen paljon rahaa, koska en käytä paljon puhelinta. Juuri ostin 20e:lla Samsungin puhelimen torista, kun vanha puhelin unohtui pöydälle, josta kissa sen tökkäsi alas. Vanha puhelin oli minulla 6vuotta, tämä toivottavasti vähintään yhtä kauan.

Vinkkaa jos joskus tarvitset uutta. Mulla on Samsungin puhelin käyttämättömänä, myyn 5 eurolla pois.

Vierailija
7/8 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin jouduin lukemaan aloituksen useamman kerran mitä tuossa tarkoitettiin.

Onneksi enää meidän perhettä ei kosketa nuo puhelimien suunnittelijoita koskevat uutiset.

T. Ex-Nokialainen

Vierailija
8/8 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole huolissaan tasosta jolla puhelimessa ja netissä jauhetaan tyhjänpäiväisiä asioita.

Asiat voi sanoa peruspuhelimella ja tekstarilla ytimekkäästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi