Onkohan otsatukka ainoa vaihtoehto, jos haluan pitää hiukset muuten pitkinä?
Ärsyttää kun pitkät hiukseni on ihan liiskat ja menevät päätä myöten. Otsahiukset ovat mielestäni nolot ja lapselliset tässä iässä (30). En kuitenkaan haluaisi luopua pitkistä hiuksista, mutta jompikumpi ratkaisu on varmaan pakko tehdä. Mitkään hiustuotteet eivät auta. Suolasuihkeet ja kaiken maailman paskat kokeiltu jo. Eikä pitkiä hiuksia muutenkaan jaksa olla koko ajan laittelemassa.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtänyt mikä oli otsatukan vaihtoehto?
Pitkistä hiuksista luopuminen eli hiusten leikkaaminen lyhyeksi.
Ap
Kyllä siitä sen kananpersetukan saa jotenkin syherrettyä.
Mieli tekee kuitenkin.
Siis miten se otsatukka estää niitä muita hiuksia liiskaantumasta? Vai luuletko että se on jotenkin paremman näköistä, että takatukka menee päätä pitkin, ja otsatukka on pöhötetty näyttämään tuuhealta?
Otsatukkahullun uusi lähestymiskulma
Vierailija kirjoitti:
Siis miten se otsatukka estää niitä muita hiuksia liiskaantumasta? Vai luuletko että se on jotenkin paremman näköistä, että takatukka menee päätä pitkin, ja otsatukka on pöhötetty näyttämään tuuhealta?
Lähinnä tuntuu eniten menevän littanaan juuri edestä. Ainakin joskus tuo on toiminut, että on ollut tuuhea otsatukka. Tai sitten vain olen kuvitellut asian olevan näin ka oikeasti olen näyttänyt nololta.
Ap
Kyllä miehet vähemmälläkin ymmärtävät jättää sinut rauhaan.
Osta todella suuria papiljotteja ja kierrä ne jo kuiviin hiuksiin pesun jälkeen. Föönaa papiljotteja pari minuuttia, anna jäähtyä, irrota ja pöyhi hiukset muotoon. Ei kiharra, mutta tuo ryhtiä ja runsautta.
Vierailija kirjoitti:
Otsatukkahullun uusi lähestymiskulma
Häh? En kyllä ole aiemmin täällä kirjoittanut otsatukasta muistaakseni mitään. Ehkä joku toinen hullu jakaa kanssani saman mielipiteen. Liiskahiuksiani olen kyllä joskus valitellut.
Ap
..mä taas en ymmärrä mitä noloa on otsatukassa? ei se ainakan mun kampauksessa ole lapsellinen.
Jätä pelkkä otsatukka ja vedä muuten kaljuksi.
Kontrasti antaa taatusti tuuhean vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Toimi ainakin silloin 80-90-lukujen taitteessa vallan mainiosti. Monilla näkyi olevan permanentti ainoastaan etutukassa. Mikä jottei!
Vierailija kirjoitti:
Jätä pelkkä otsatukka ja vedä muuten kaljuksi.
Kontrasti antaa taatusti tuuhean vaikutelman.
Ja tähän vielä permis ja tanakasti lakkaa.
Tässä on ensi kevään muotia jos kananpersetukka ei kiinnosta.https://images.cdn.yle.fi/image/upload//w_1200,h_800,f_auto,fl_lossy,q_…
En ymmärtänyt mikä oli otsatukan vaihtoehto?