Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään kokemusta "nörttipojasta"

Vierailija
10.09.2018 |

Mitä tehdä kun 18-vuotias poikani ei juurikaan poistu kotoaan? Ei ole koskaan seurustellut, eikä tee mitään kavereidensa kanssa. Pelkään että hän syrjäytyy kokonaan tai viettää yksinäisen elämän. Olen koittanut ottaa esimerkiksi tietokoneen viikoksi pois, mutta sitten hän vaan nukkuu tai tuijottaa kattoa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt kuulemma kiinnostaa, mutta ei tee mitään asian eteen.

Vierailija
2/16 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko hänellä oikeesti kavereita? Jos ei ole, niin vaikee se on yksin mihkään ton ikäisenä lähteä. Joskus on vaan paskaa mäihää, eikä sopivaa kaveria löydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aivan samanlainen 17-vuotias poika. Ollut aina ujo mutta pikku lapsena sentään iloinen ja tuttujen seurassa hyvin sosiaalinen ja puhelias. Ei enää. Käy koulua tunnollisesti, vähän urheilee ja pelaa "kavereiden" kanssa netissä. Olen huolissani ja pelkään samoja  asioita kuin sinäkin. Sen olen päättänyt, että minä olen hänen elämässään läsnä aina ja saa tulla aina kotiin. Sitten aikuisenakin.

Vierailija
4/16 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otit tietokoneen viikoksi pois tuosta syystä? Pakko olla trolli

Vierailija
5/16 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan siksi että ei edes jaksanut keskittyä lukioon. Jätti läksyt tekemättä kun heti koulusta päästyään meni tietokeneelle ja oli sillä aamuyöhön asti. Jätti jopa menemättä tunneille.

Vierailija
6/16 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan siksi että ei edes jaksanut keskittyä lukioon. Jätti läksyt tekemättä kun heti koulusta päästyään meni tietokeneelle ja oli sillä aamuyöhön asti. Jätti jopa menemättä tunneille.

Eiköhän tämä ole vähän suurempi ongelma kuin se, että ei seurustele 18-vuotiaana

Vierailija
7/16 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämä ole vähän suurempi ongelma kuin se, että ei seurustele 18-vuotiaana

Ei se seurustelu ollutkaan se pääpointti.

Vierailija
8/16 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioiduin sellaisen kanssa. Piti raahata se sänkyyn ja kädestä pitäen näyttää, mihin vehje pannaan. Ikää sillä oli jo 22. Hyvin sujui kun alkuun pääsi. Taisi huomata, että naista ei kannata pelätä.

Vierailija
9/16 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan hanki pojalle mitään maksullista. 

Vierailija
10/16 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poikaystävä oli sellainen.

Teini-iässä ei tehnyt muuta kuin istui koneella, kavereita ei ollut.

Oli kuulemma jo luopunut toivosta, mutta monen mutkan kautta kohdattiin ja nyt se on oikea alfa panokone.

Vierailija
11/16 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi jos ymmärtää pysyä erossa naisista, ei ole vaivan arvoista.

-19v aviossa

Vierailija
12/16 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se helppoa ole. Tytöt kun tuntuvat kiinnostuvan vähän erilaisista pojista, kuin me nörtit. Kyllä se siitä myöhemmin lähtee. Minä olen tällainen nörtti, jolla oli ensimmäinen tyttöystävä 25-vuotiaana. Nyt on ikää 40 ja olen eronnut. Kaksi lasta on ja uusi tyttöystäväkin jo löytyi. Kolmas nainen elämäni aikana.

Vierailija
13/16 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Nuoruuden pitäisi olla ihmisen parasta aikaa.

Vierailija
14/16 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista. Nuoruuden pitäisi olla ihmisen parasta aikaa.

Parhaat ajat olla nuori meni jo. Ne ajat on olleet 70-2000 luvut.

Nykyajasta puuttuu maku. Syytän euta.

Vierailija
15/16 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niihin naisiin kerkeää myöhemminkin tutustumaan. Vähän liikaakin. Huonoja kokemuksia...

Vierailija
16/16 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pojan olla nörtti rauhassa. :) Kyllä se sitten joskus 3-kymppisenä alkaa kaipaamaan parisuhdetta, kun on ollut aikaa aikuistua omaan tahtiinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä