tuttavapariskunta erosi vuosi sitten - mies hehkuttaa somessa uutta naista ja perheenlisäystä
vaimo sen sijaan kertoo selviytymisestään facebookissa.
Onko sitä uutta onnea pakko tuoda niin paljon esille kun toinen vielä todella kärsii niin paljon?
Kommentit (9)
Kerro sille kaverillesi, että alkaa elämään, vaikka vaan sen päivän kerranllaan ja että sen täytyy jättää eksän seuraaminen somessa.
No voi voi. Ihme pumpuliin käärimisen kulttuuri. Kyllä aikuisen ihmisen on siedettävä niitä ikäviäkin tunteita, varsinkin jos mielensä pahoittaa jostain mikä ei hänen mielipahakseen ole tarkoitettu.
No jos vuosi sitten on eronnut, niin miten nyt jo voi olla uudesta suhteesta lapsi? Oikeesti.
Uusi vaimo on aina pääsääntöisesti parempi kuin vanha. Miksi kukaan vaihtaisi huonompaan? Tottakai onneaan saa hehkuttaa missä haluaa.
Kaveri hehkutti uutta suhdettaan pari viikkoa eron jälkeen. Ja silminähden ex-mies yhä karsi. Tuotahan tapahtuu ihan kokoaja. Ja sen perheenlisäyksen saa aikaiseksi sillä ekallakin panolla.
No näinhän se menee, Miehet ei jää analysoimaan ja ruotimaan vaan siirtyvät eteenpäin, ikävä kyllä. Kannattais naisen vaan koettaa samaa.
Tuon takia exää ei kannata seurata. Tietenkin välit kannattaa säilyttää mutta ei sen enempää.*
* jos ei siis ole yhteisiä lapsia
Vierailija kirjoitti:
No jos vuosi sitten on eronnut, niin miten nyt jo voi olla uudesta suhteesta lapsi? Oikeesti.
Jospa lapsi on vasta tulossa.
Miksi se exä lukee niitä miehen juttuja. Poistais sen. Kun itse erosin, niin olin reilu vuoden sinkku. Tapasin uuden naisen ja laitoin instaan lomakuvan missä ollaan yhdessä. Sinne mun instaa kommentoi yks tyyppi et onks reiluu kun sus exäs on iha hajalla. Sit tajusin et se kyttäilee mua. Kirjotin siihen sit, että älä kyttäile jos tuntuu pahalta.