Seitsemän varmaa tapaa, jolla mies onnistuu treffeillä? Ei helv..voiko tämä olla?
Naiset, jos toteutan näistä kaikki kohdat, olenko varma onnistuja? T.M46
Etenkin kohta : "Ole mukava, mutta älä liian mukava" kuulostaa hankalalta toteuttaa.
Kommentit (10)
Katsokaapa Yleareenasta Kun kemiat kohtaa. Norjalainen ,osin huumorimielessä tehty sarja biologisesti sopivimman miehen valinnasta.
^ No, nyt on helppoa, kun on noin selkeät ohjeet!
Onpa asenteellinen juttu, kirjoittaja olettaa että mies haluaa seksiä heti ensimmäisillä treffeillä.
Itse ainakin haluan tutustua muuten ensin ja seksi tulee sit kuvioihin myöhemmin jos tulee. M36.
No en usko että toimii, joillekin varmaan mutta mikä ihme siinä on että kuvitellaan kaikkien hakevan sitä samaa itsevarmaa tyyppiä? Itse viehätyn ujoista nörttityypeistä, ja esimerkiksi viestittelin treffikumppanini, nykyisen aviomieheni, kanssa puoli vuotta netissä ennen ekoja treffejä.
"Seitsämän deittailusääntöä miehille"
No entäs naisille sitten?
Onneksi en deittaile. Kaikki on pilalla.
Vierailija kirjoitti:
^ No, nyt on helppoa, kun on noin selkeät ohjeet!
Niin on, ei tarvitse miettiä yhtään miltä itsestä tuntuu, eikä tarvitse ajatella mitään ITSE.
Olis siellä ihan hyviä pointteja.
Kohdat 5 ja 7 olivat kokonaisuudessa hyviä.
Kohdat 1 ja 2 taas vähän tyhmiä...
Vierailija kirjoitti:
No en usko että toimii, joillekin varmaan mutta mikä ihme siinä on että kuvitellaan kaikkien hakevan sitä samaa itsevarmaa tyyppiä? Itse viehätyn ujoista nörttityypeistä, ja esimerkiksi viestittelin treffikumppanini, nykyisen aviomieheni, kanssa puoli vuotta netissä ennen ekoja treffejä.
99,9% naisista ei viehäty ujoista vaan juuri niistä stereotyyppisen itsevarmoista ja määrätietoisista kunnianhimoisista rohkeista miehistä, valitettavasti.
Ei toimi.