Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jotkut jaksaa seurustella mustasukkaisen ihmisen kanssa?

Vierailija
10.09.2018 |

Eikö se ole todella rasittavaa olla koko ajan turhaa epäilyksen alla? Miten jaksatte? Itse en seurustelisi, tarvitsen omaa aikaa ja vapautta, enkä jaksa aikuisena kuunnella syytteitä siitä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli mustasukkainen parisuhteemme ensimmäiset vuodet ja sen jälkeen muutamaan otteeseen myöhemminkin. Minä en ole mikään helposti nurin puhallettava tyyppi, joten en mennyt mieheni mustasukkaisuusepäilyihin mukaan, vaan elin niin kuin parhaaksi katsoin ja kuljin pää pystyssä. En siis luimistellut ollenkaan tai jättänyt menojani menemättä sen takia, että mies epäili, vaan elin niin kuin rehellisenä ihmisenä pitikin. Mies yritti minua tentata, kulki joskus perässä ja yritti vahtia, ennakoida ja vaikka mitä, mutta en antanut asian häiritä, sillä se oli hänen ongelmansa, ei minun. En hyvitellyt häntä mitenkään ja todistellut hänelle, että en petä, vaan annoin hänen ymmärtää selkeästi, että se käytös on turhaa ja typerää. Että jos haluan mennä, niin menen ja takaisin en tule, siihen ei hänen kyttäys vaikuta ollenkaan.

Vähitellen mustasukkaisuus väheni ja mies oppi elämään sen asian kanssa, että jos minun kanssa meinaa olla onnellinen, niin aiheeton mustasukkaisuus pitää loppua. Nyt kaikki on ollut hyvin ja normaalisti jo vuosia.

Vierailija
2/8 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni oli mustasukkainen parisuhteemme ensimmäiset vuodet ja sen jälkeen muutamaan otteeseen myöhemminkin. Minä en ole mikään helposti nurin puhallettava tyyppi, joten en mennyt mieheni mustasukkaisuusepäilyihin mukaan, vaan elin niin kuin parhaaksi katsoin ja kuljin pää pystyssä. En siis luimistellut ollenkaan tai jättänyt menojani menemättä sen takia, että mies epäili, vaan elin niin kuin rehellisenä ihmisenä pitikin. Mies yritti minua tentata, kulki joskus perässä ja yritti vahtia, ennakoida ja vaikka mitä, mutta en antanut asian häiritä, sillä se oli hänen ongelmansa, ei minun. En hyvitellyt häntä mitenkään ja todistellut hänelle, että en petä, vaan annoin hänen ymmärtää selkeästi, että se käytös on turhaa ja typerää. Että jos haluan mennä, niin menen ja takaisin en tule, siihen ei hänen kyttäys vaikuta ollenkaan.

Vähitellen mustasukkaisuus väheni ja mies oppi elämään sen asian kanssa, että jos minun kanssa meinaa olla onnellinen, niin aiheeton mustasukkaisuus pitää loppua. Nyt kaikki on ollut hyvin ja normaalisti jo vuosia.

On sulla ollut pitkä pinna. Itse olisin ahdistunut jo alkumetreillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut. Päätin suhteen vain ja ainoastaan siksi että mies oli sairaalloisen mustasukkainen. Ja täysin turhaan. Ainoastaan täysin läheisriippuvainen ihminen voisi jäädä suhteeseen jossa toinen käyttäytyy niin typerästi.

Vierailija
4/8 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on joistakin imartelevaa. Itse en voi sietää.

Vierailija
5/8 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin se on merkki rakkaudesta. Sitä se ei kumminkaan ole, vaan sairasta. Menisi hermot, en voisi rakastaa noin sairasta.

Vierailija
6/8 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on sairaus joka tuppaa vaan pahenemaan. Kannattaa miettiä heti suhteen päättämistä jos toinen on kovin mustasukkainen.

Vierailija
7/8 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuus on sairaus joka tuppaa vaan pahenemaan. Kannattaa miettiä heti suhteen päättämistä jos toinen on kovin mustasukkainen.

Hieman mustavalkoinen ajattelutapa. Varmasti epävarmoille ihmisillä ihan yleinen kuitenkin.

Vierailija
8/8 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään.