Gallup: onko tämä raskaustesti
Kommentit (45)
Tee loppuviikosta uusi testi, ja lisää tänne !
En halua olla pahanilmanlintu. Mulla on ollut seitsemän keskenmenoa. Keskenmenoissa viiva oli hailakka alkuun, vahvistui vähän mutta jäi hailakaksi.. ja km tuli ajanjaksolla 7-18 rv joka kerta.
Onnistuneet raskaudet molemmilla kerroilla päräytti kirkkaan selkeän viivan jo alussa.
Mutta varovaiset onnittelut enivei!
Vierailija kirjoitti:
En halua olla pahanilmanlintu. Mulla on ollut seitsemän keskenmenoa. Keskenmenoissa viiva oli hailakka alkuun, vahvistui vähän mutta jäi hailakaksi.. ja km tuli ajanjaksolla 7-18 rv joka kerta.
Onnistuneet raskaudet molemmilla kerroilla päräytti kirkkaan selkeän viivan jo alussa.
Mutta varovaiset onnittelut enivei!
Et ole pahanilmanlintu, ei hätää. Näistä on hyvä puhua. Ja itselläkin tässä todellakin järkipäässä :D En todellakaan netin anonyymiyden lisäksi tälläsiä puhu vielä mitään.
Mutta näet siis haalean viivan?
Itsellä alkoi kunnon plussia tulemaan vasta kp35, eli vaikka olisi hailakka plussa kp28 niin ei todellakaan vielä mitään hätää
Ekassa raskaudessa oli heti selkeä plussa. Tosin menkat olivat jo lähes viikon myöhässä testatessani. Toisessa raskaudessa tuli sitten roskishaamu. Luulin, että on negatiivinem, mutta noin tunnin päästä näin ihan haalean viivan. En tiedä tarkkaan, kuinka pitkällä olin silloin, koska mulla ei ollut vielä alkaneet edes kuukautiset synnytyksen jälkeen. Tein testin, koska mulla oli kuukautiskipujen kaltaisia oireita ollut reilu viikon, mutta menkat eivät vain alkaneet. Noh, siitä se sitten viikossa vahvistui. On nyt 8kk touhukas tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Ekassa raskaudessa oli heti selkeä plussa. Tosin menkat olivat jo lähes viikon myöhässä testatessani. Toisessa raskaudessa tuli sitten roskishaamu. Luulin, että on negatiivinem, mutta noin tunnin päästä näin ihan haalean viivan. En tiedä tarkkaan, kuinka pitkällä olin silloin, koska mulla ei ollut vielä alkaneet edes kuukautiset synnytyksen jälkeen. Tein testin, koska mulla oli kuukautiskipujen kaltaisia oireita ollut reilu viikon, mutta menkat eivät vain alkaneet. Noh, siitä se sitten viikossa vahvistui. On nyt 8kk touhukas tyttö.
Joo, kokeilen uudemman kerran sitten kun kuukautiset useita päiviä myöhässä. Toivotaan :) Mukava kuulla, että haaleita viivoja ja silti on ollut onnistunut raskaus
Itse olen kanssa ollut malttamaton testaaja, ja kun kropassa ollut omituinen olo, niin olen testannut aikaisemmin. Juurikin samanlaista haaleaa viivaa on tullut, joka sitten lähtenyt siitä voimistumaan :)
Vierailija kirjoitti:
Ainiin ja jos tiedolla väliä, niin dpo11 meneillään?
Ihan tosi. Meil menos pkh54.
Kyllähän tuossa selkeästi jotakin näkyy ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainiin ja jos tiedolla väliä, niin dpo11 meneillään?
Ihan tosi. Meil menos pkh54.
no kyllä dpo on oikeasti aika tärkeäkin tieto näissä asioissa, mutta mistäs tollanen suomikoira sen tietäisi
en san viel mittää, katotaa myöhemmi
Tässä vähän kauempaa
Ihana jännittää muiden puolesta kun oma lapsiluku jo täynnä, lisää ihmeessä kuva vielä, sitten kun oot odottanut pari päivää'
Aika tasasta hei näyttää gallub :D OSa näkee osa ei
Vierailija kirjoitti:
Aika tasasta hei näyttää gallub :D OSa näkee osa ei
jep, 50 prossaa negaa, 46 plussaa :)
Gallup: onko tämä raskaustesti: ON SE.
Olet fiksu
Kyllä tuossa viivassa vähän näkyy väriä, eli kyllä se jotain merkitsee :)
Seuraile tilannetta, äläkä pety jos onkin kemiallinen yms kyseessä