Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmeessä koirat pidetään kiinni Suomessa??

Vierailija
09.09.2018 |

Asun Lontoossa ja täällä puistoissa yksikään koira ei kulje hihnan päässä. Koirat eivät myöskään hauku toisilleen. Onko suomalainen sisäänpäinlämpiävä ja umpimielinen elämänasenne syynä ilmiöön? Täällä kun ihmiset puhuvat ja hymyilevät toisilleen...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaat mainittu.

Vierailija
2/12 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kulttuurikysymus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siina on sulle ihmetelemista.... ja tervetuloa Lontooseen. Olen asunut taalla 24v. 

Vierailija
4/12 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siina on sulle ihmetelemista.... ja tervetuloa Lontooseen. Olen asunut taalla 24v. 

Ja pointtisi oli..?

Vierailija
5/12 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihna on se, joka ne rähinät aiheuttaa. Kun koirat kasvavat ilman sitä, kaikki on Ok.

Vierailija
6/12 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman myöhään toivottelet tervetulleeksi. Kone lähtee Suomea kohti ensi kuussa. Kiva tosin että sinä viihdyt. Katujen likaisuus ja ihmispaljous riitti minulle.

Vierailija
7/12 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a

Vierailija
8/12 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti suomessa on koiria jotka purevat (tai raapivat) ohikulkijoita. Kaikki eivät osaa kouluttaa koiraa nätisti määrätietoisesti (myös repimättä hihnaa) ja että olisivat rauhallinen esimerkki itse koiralle, eivät kai löydä oikeita ohjeita. Tiedon puutetta osalla. On varmaan koiria jotka osaavat käyttäytyä ja ovat kilttejä, mutta niitä on vaikea erottaa muista, jolloin hihna on ainoa ratkaisu. Ja koirille omat puistot tai alueet. Omistaja joka väittää koiran olevan kiltti, ei aina huomaa mitä koira tekee seläntakana, varsinkin terrierityyppiset tai rotweiler /dobermann tyyppiset. Koira on eläin ja se reagoi tilanteissa. Toki koirille voisi olla enemmän puistoja ja paikkoja vapauteen, jos omistajat ottaisivat asiakseen

Vierailija
9/12 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaana ollessa koirat voivat käydä myös toisen koiran päälle, jolloin pitäisi olla erityyppisiä paikkoja /koirapuistoja, kilteille koirille eri kuin räyhäkkäille

Vierailija
10/12 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne yrittää pesiytyä lahden toiselta puolelta paremman palkan toivossa sellaisia jotka sitten esittävät statusta hankkimalla koiranpennun jota pidetään lähes päivittäin vähintään puolet päivästä yksin kämpässö,raapimassa, ulvomassa, kun itse ei voi tätä leikkikoiraa ottaa mukaan pikkuriennoille.

Vierailija
11/12 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen koira käy hihnassa olevan kissan kimppuun vapaana. Briteissä kissat kulkee vapaana.

T. Valjaskissojen omistaja

Vierailija
12/12 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomalaiet on paskaoöitä