Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AUTTAKAA mitä ötökän puremia/ihottumaa mulla on

ahdistaa
09.09.2018 |

Mulla on nyt parin viikon ajan ilmestynyt etenkin vatsan ja selän alueelle PALJON pieniä punaisia näppyjä. Myös kaulassa on muutama ja jaloissa pari. Vatsan ja selän näpyt eivät kutia lainkaan, kaulassa ja jaloissa olevat kutiaa osittain.
Säikähdin jo että mulla on luteita vaikka en ole nähnyt yhtäkään enkä edes minkäänlaisia niiden jättämiä jälkiä missään, joten eräästä firmasta käytiin tarkistuskäynnillä ja hekään ei löytäneet mitään joten torjuntaa ei tehty. Olen varannut jo terveydenhoitajallekin ajan koska näpyt vaan lisääntyy enkä enää keksi mistä tää vois johtua ja stressaa ihan kamalasti. Osaako kukaan sanoa mitä tää vois olla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orava- tai lintukirpun puremia tod.näk. Niitä tulee helposti metsä- tai puistoreissulla, kun ollaan lähellä noiden elukoiden pesiä.

Kirpunpuremat aiheuttavat niille allergisoituneelle ikävän, kutisevan reaktion. Itselleni sellainen tulee lähes joka kesä jossain vaiheessa. Hydrokortisonivoide&allergialääke vähän helpottavat.

Vierailija
2/5 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orava- tai lintukirpun puremia tod.näk. Niitä tulee helposti metsä- tai puistoreissulla, kun ollaan lähellä noiden elukoiden pesiä.

Kirpunpuremat aiheuttavat niille allergisoituneelle ikävän, kutisevan reaktion. Itselleni sellainen tulee lähes joka kesä jossain vaiheessa. Hydrokortisonivoide&allergialääke vähän helpottavat.

Oon bepanthenilla yrittänyt rasvata mutta ei nää vaan häviä, ehkä pitää kokeilla sitten hydrokortisonia ja lääkkeitä vielä.

Luin kyllä kans jostain että lintukirput elää vaan pari päivää ilman lintuja ja tää on tosiaan kestänyt mulla jo pari viikkoa? Hirveä ahdistus päällä tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyhypunkki?

Vierailija
4/5 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesu auttaa yleensä parhaiten elukoiden puremiin. Lutikan kyllä erottaa muista, kolmen sarjoissa, näpyt tulee näkyviin 2 vk pureman jälkeen.

Vierailija
5/5 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyttysen puremia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän