Kun 14v pukeutuu Marimekon mekkoon ja isoihin puuhelmiin?
Mistä on kyse? Pitää muitenkin hiuksia epämääräisellä nytturalla, käyttää puusankaisia silmälaseja ja kengaksi kelpaa vain ballerinot.
Kommentit (24)
Kuulostaa ihan söpöltä! Joidenkin nuoruutdenhehkua nimenomaan korostaa tommoset tätimäiset/pikkuvanhat tyyliratkaisut. ^_^
En ymmärrä miten kukaan yleensä pukeutuu Marimekon rytkyihin. Ne on kaikki erittäin rumia, karseita suorastaan. Niissä ei maksa mikään muu kuin pelkkä nimi. Sen takia vissiin jotkut niitä pitää, itse en laittaisi mistään hinnasta päälleni!
Tuleva luokanopettaja siis, tai lastentarhanopettaja.
Eikö ole kiva, että toteutaa omaa tyyliään. Ei näytä samalta kuin lukemattomat muut ikäisensä tyttöset, vaikkei heissäkään vikaa ole.
Tuleva kulttuurisihteeri. Huovuta sille joululahjaksi pipo.
Kirjastonhoitaja, päiväkodin täti. Tässä tulevia ammatteja hänelle.
Ne on muotia nyt. Räppärit kun käyttää ja joka jonne koulun päättäjäisissä yms. Siis Marimekon kuosit. Ja mekkojen malli.
Poika otti minun unikkorepun käyttöönsä😀. En olisi uskonut. Sain hänen Vanssin.
Ehkä hän sitten viisikymppisenä kiitää tuolla napapaidassa ja p*rseshortseissa.
Onko nähnyt perhealbumissa isoäidin nuoruudenkuvan?
Ihanaa<3 Omaa tyyliä hakemassa, ole iloinen äläkä huolestu!
En löytänyt kuvaa VilleGallen unikkohousuista.
Isoäidit oli joskus nuoria ja radigaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Lesbo?
Ai eikö me ollakkaan pienenä kaikki poikatyttöjä ja sitten isona rekkabutcheja?
Marimekko ja muu semiretroilu on muotia nuorten parissa tällä hetkellä.
Mä olin nuorena samanlainen. Talvella käytin isän 30 vuotta vanhaa mustaa villakangastakkia. 19-vuotiaana muutin Helsinkiin opiskelemaan ja tyyli muuttui ihan itsestään samanlaiseksi kuin muilla. Opiskelin lääkäriksi, mutta harkinnassa oli myös soitonopettajan ura.
Joo. Ja lukiossa kiusattiin. Asuin pikkukaupungissa Hämeessä. En ole lestadiolainen enkä lesbo. Minun mielestä se tyyli oli vain niin kiva, kun olin 13-18 -v. :)
Käytin myös kalevalakoruja.
Pakko sanoa, että nuoruudenkuvat näyttävät typeriltä nyt.
Taiteilija luonne? Tuleva arkkitehti?