Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette. Jos kulmakarvat on tyhmän muotoiset (eri paria) kannattaako ne vaan nyppiä kokonaan pois?

Vierailija
09.09.2018 |

Tai sheivata. Mulla on just eri paria. Niiden meikkaaminen on yhtä tuskaa. Mietin olisko vaan parempi poistaa kokonaan ja yrittää piirtää tilalle siedettävämmät?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nypi pois. Kulmakarvat ei kasva takaisin, jos moneen kertaan nyppii.

Katso vaikka vanhemmilla ihmisillä on niin.

Vierailija
2/6 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei missään tapauksessa. Luonnolliset, vaikka eriparisetkin on ehdottomasti paremmat kuin kokonaan feikit. Ja joo, mullakin on eriparia, enkä saa niitä meikattua samannäköisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut ihmistä, jolla täysin identtiset kulmakarvat luonnostaan.

Vierailija
4/6 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva kyllä onnistuu ajeltujen kulmakarvojen tilalle piirtämään symmetrisiä kulmakarvoja. Lopputuloksena sitten sellainen epäilevän näköinen pellehermanni. 

Vierailija
5/6 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin poistamassa ne kokonaan laserilla ja tatuoija teki uudet. Olen tyytyväinen työn jälkeen, ihmeen luonnollisen näköiset onnistui tekemään.

Vierailija
6/6 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin pitkään, että mulla on eripariset kulmakarvat. Nypin niitä vähän väliä ja luulin nyppiväni vain ns. hajakarvoja kaarten alta. Sitten sain jostain viisauden olla nyppimättä niitä muutamaan kuukauteen yhtään. - Tadaa, yhtäkkiä mulla olikin paljon paksummat ja tuuheammat kulmakarvat, jotka ovat kaiken lisäksi lähes symmetriset. Eivät tarvitse kuin vähän värillistä kulmakarvavahaa ja ovat just perfect. En ole meinannut uskoa todeksi. Eli mä olin vuosien saatossa itse vähitellen nyppinyt kulmakarvani epäsymmetrisiksi. Onneksi kasvoivat takaisin ja kasvuprosessi näyttää vieläkin jatkuvan. En häiritse sitä, vaan nykyään nypin vain harvoin yksittäisen karvan selkeästi etäältä kaaresta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi