Luonnonkivideodorantti pitäisi määrätä kaikille pakolliseksi
Hieltä haiseminen on ihan oma valinta. Eikä tilannetta paranna se että hien hajuun sekoittuu esim. ruusun tuoksua.
Kommentit (17)
Ei ollu mulle mitään hyötyä. Hieltä haisin.
Luonnonkivideodorantti ei estä hikoilun tuoksua.
Minä en käytä mitään dödöä. Säästyy rahaa.
Ituhippidödöt toimii tasan niin kauan kun alkaa PMS ja haisen itä-saksalaiselta kuulantyöntäjältä. Siihen ei meinaa auttaa pahinkaan tärpätti mitä apteekista saa.
Te jotka sanotte että ei toimi, käytättekö sitä ihan oikein? Hikoilemaan tosi paljon (kiitos lääkkeiden) mutta tuo dödö kyllä toimii
Mulla ainoa mikä toimii hienhajuun on desifiointiaine. Suihkun jälkeen pyyhkäisen kainolat desifiointiaineella kostutetulla vanulapulla anna sitten ohut kerros rollonia tai stickiä. Päivän aikana jos huomaan alkavani hikoilemaan pyyhin uudetsaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä normaaleilla ihmisillä nimenomaan estää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä normaaleilla ihmisillä nimenomaan estää.
No ne joilla hiki haisee ruusuntuoksuisen antiperspirantikin läpi, tuskin ovat sitten niitä "nomaaleja". Luonnollinen deodorantti tuskin olisi mikään parannus tilanteeseen.
No kun on niitäkin ihmisiä jotka ei tajua yhdistellä saippuaa ja vettä kun "mukamas" pesevät hikisiä kainaloitaan. Ei ne bakteerit sieltä lähde pelkällä vedellä.
Minä kokeilin luonnonkivideodoranttia, ja se esti kyllä hienhajun muttei kainaloiden kostumista kuten aiemmin käyttämäni tehokkaat deodorantit. Puseroiden kainaloihin tuli ikäviä hikiläikkiä, jotka näkyivät tosi hyvin. Siksi luovuin luonnonkivideodoranteista.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka sanotte että ei toimi, käytättekö sitä ihan oikein? Hikoilemaan tosi paljon (kiitos lääkkeiden) mutta tuo dödö kyllä toimii
Auttaa hien määrään, mutta ei laatuun (hajuun).
Mutku mut niissä on alumiinia mikä aiheuttaa vaikka mitä. Ne on ammoniumalunaa NH4Al(SO4)2·12H2O.
Tosin tämmönen luonnollinen on varmaan parempaa kun epäluonnollinen.
Minä käytän miesten deodorantteja, koska hikoilen ja haisen paljon. Mitkään kristallikivet eivät todellakaan auttaisi.
Mä hankin muutama kuukausi sitten luonnonkivideodorantin ja olen tyytyväinen. Toisaalta tuntuu että oma hienhaju on minimoitunut vaihdevuosien alettua. Ihmettelin sitä kun joskus jäi dödö laittamatta.
Olin pitkään ihan ilman mitään 'torjunta-ainetta'. Ja varmistin hajuttomuuden muutamaan kertaan pojalta joka silloin asui luonani ja hän jos kuka oli luotettava sivullinen, olisi taatusti ilmoittanut kovaan ääneen jos mutsi lemuaa. Mutta ei kuulemma. Nykyinen merkki on Deo Crystal.
Vierailija kirjoitti:
Minä en käytä mitään dödöä. Säästyy rahaa.
Kiva, et säästyy se pari-kolme euroa kuussa, minkä joku Rexona maksaa. Yksi ystäväni ei käytä mitään dödöä, koska kuulemma ei hikoile paljon, eikä ainakaan hikensä haise. Voin kertoa, että kyllä haisee.
Pidin parin kuukauden tauon deodorantin käytöstä kun vietin sen ajan pääsääntöisesti kotioloissa enkä haisemassa ihmisten ilmoilla niin sen jälkeen kun laitoin kerran tollasta perus marketti deodoranttia niin hiki ei haissut kolmeen viikkoon! Ja sen jälkeen päätin että en enää tollasia myrkkyjä käytä. Nyt olen ihan vaan suolasaippuaa sipaissut kainaloon eikä hiki haise.
Just. Yhtä tyhjän kanssa mulla noi puunhalaajien dödöt. Ainoa mikä tehoaa kunnolla on apteekin Absolut Torr.