Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on varmasti HIV. Pelkään ihan kauheasti.

Vierailija
09.09.2018 |

Olen ollut nuorempana todella typerä ja villi seksin suhteen!
En silloin tosiaan edes tiennyt että taudit voi tarttua suuseksissäkin.. Viimeksi on hiv testattu vuonna 2011, nyt olisi aika taas mennä testiin koska olen raskaana ja neuvolassahan ne testataan.

Minulla oli pari vuotta sitten yksi kausi kun nousi kuume, joka kesti melkein kaksi viikkoa. Kävin silloin lekurilla ja sanoivat vain että on normaalia virusta, tosi monella on nyt vastaavaa.

Senkin jälkeen on myös tullut vähän pidempi kuume. Se tosin ei varmaan loppunut heti sen takia koska menin töihin, kannoin painavia tavaroita kaupasta jne. Silloin kesti "vain" 4 päivää.
Mitä teen? Jos minulla on hiv, mies todennäköisesti tappaa minut ja aivan hirveää alkaa kaivelemaan monen vuoden takaa joitain vanhoja seksipartnereita ja ilmoittamaan heille että hei nyt on näin että onnea vaan sulle.. :( enhän minä edes tiedä kaikkien baaripanojen kokonimiä.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kuumeesta kirjoitin siksi, kun hivin oireisiinhan liittyy pitkää kuumeilua.. - Ap

Vierailija
2/71 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha pelätä mutta kannattaa mennä mahdollisimman nopeasti testeihin jotta jos niin huono tsägä on että tulos on positiivinen, niin pääsee mahdollisimman nopeasti lääkityksen pariin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mullakin oli viime vuonna HIV kolme kertaa. Kauheasti sitä HIViä liikkeellä flunssakausina.

Vierailija
4/71 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei siis ollut hiviä vuonna 2011? Onko sulla tässä välissä ollut muita kuin oma mies?

Vierailija
5/71 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko miehesti joku häpeäkulttuurista tuleva fundamentalisti-uskovainen?

Vierailija
6/71 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut 2011 hiviä ja on ollut miehiä muitakin kuin tämä oma, jonka kanssa olemme olleet yhdessä pari vuotta. - Ap

Vierailija
7/71 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin makaa kuin petaa. Selvität asian kerrallaan. Ekaksi testi. Sitten odotat tulokset. Sen jälkeen mietit mitä tapahtuu. Hätäily ja paniikki ei auta- tulos on se mikä on.

Vierailija
8/71 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mullakin oli viime vuonna HIV kolme kertaa. Kauheasti sitä HIViä liikkeellä flunssakausina.

Niin no ei se kahden viikon kuume ole kauhean normaalia flunssakausinakaan. -Ap

Vierailija
9/71 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIV ei oireile, mutta jos tauti siirtyy AIDS-vaiheeseen, voi alkaa kuumeiluja tulla. Mene testiin, jos pelkäät. Todennäköisesti et ole viiruksen kantaja, mut jos oot, aloitat lääkityksen. Sen avulla tartuntariski on ihan minimaalinen. Toki vastuullista olis ollut mennä heti testiin, kun alkoi pelätä.

Vierailija
10/71 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hivin tarttuminen suuseksissä on teoreettinen vaara. Eli hyvin hyvin pieni todennäköisyys, käytännössä lähes mahdoton jos suussa ei ole ollut avoimia haavoja. Älä turhaan stressaa, tee se testi niin saat yösi nukuttua.

Vierailija
11/71 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava kotitestikin taitaa jo olla markkinoilla.

Vierailija
12/71 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pyh. Jos Hivin oireisiin liittyykin kuume se on silloin heti tartunnan jälkeen muiden oireiden kanssa, minkä jälkeen seuraa oireeton vaihe joka kestää pidemmän tai vähemmän aikaa.

Vierailija
13/71 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisyys sille, että sinulla on HIV, on ihan älyttömän pieni.

Vierailija
14/71 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no ei se kahden viikon kuume ole kauhean normaalia flunssakausinakaan. -Ap

Kyllä esim. Mykoplasma voi ylläpitää kuumetta viikkotolkulla. HIV on muutenkin huonosti tarttuva virus, johon löytyy erittäin hyvä lääkitys siinä tapauksessa että olisit sen onnistunut saamaan, joten rohkeasti vaan testiin kun sellaisia onneksi järjestetään niin saat asian pois mieleltäsi :)

Vierailija
15/71 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti testeihin. Ihmiset käyttäkää sitä kondomia irtosuhteissa.

Vierailija
16/71 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten tippurikin on paljon yleisempi kuin hiv, mutta silti moni uskoo kantavansa ennemmin hiviä kuin jotain muuta vähemmän vaarallista yleisempää tautia.

Vierailija
17/71 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut nuorempana todella typerä ja villi seksin suhteen!

En silloin tosiaan edes tiennyt että taudit voi tarttua suuseksissäkin.. Viimeksi on hiv testattu vuonna 2011, nyt olisi aika taas mennä testiin koska olen raskaana ja neuvolassahan ne testataan.

Minulla oli pari vuotta sitten yksi kausi kun nousi kuume, joka kesti melkein kaksi viikkoa. Kävin silloin lekurilla ja sanoivat vain että on normaalia virusta, tosi monella on nyt vastaavaa.

Senkin jälkeen on myös tullut vähän pidempi kuume. Se tosin ei varmaan loppunut heti sen takia koska menin töihin, kannoin painavia tavaroita kaupasta jne. Silloin kesti "vain" 4 päivää.

Mitä teen? Jos minulla on hiv, mies todennäköisesti tappaa minut ja aivan hirveää alkaa kaivelemaan monen vuoden takaa joitain vanhoja seksipartnereita ja ilmoittamaan heille että hei nyt on näin että onnea vaan sulle.. :( enhän minä edes tiedä kaikkien baaripanojen kokonimiä.

Sitä saa mitä tilaa. Jos sinulla on hiv ja miehesi aikoo tappaa sinut, eikö tämä ole harvinaisen selvää? Otat lähestymiskiellon ja muutat muualle.

Vierailija
18/71 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ot, nyt tuli se kotitesti myyntiin. Onko tosiaan luotettava? Luin jostain että aiemmat kotitestit ovat antaneet vääriä positiivisia tuloksia. Onkohan tuossakin se mahdollisuus, vai onko parempi?

Vierailija
19/71 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en siis kirjaimellisesti tarkoittanut että mies tappaa minut. Ei ole tästä asiasta edes ollut puhetta. Jos olisin yksin, niin positiivinen tulos olisi jopa helpompi kestää, kuin se että olisin mahdollisesti sen tartuttanut myös mieheeni. - ap

Vierailija
20/71 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 Joopa joo. Kotitesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme