Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiranomistajat, miksi ette kiellä koiraanne haukkumasta?

Vierailija
09.09.2018 |

H*lvetin ärsyttävää se louskutus, jota kuuluu esim. taloyhtiön pihalta tai kävelylenkillä. Osa koirista on ihan pimeitä, kun ensiksi ovat ihan hiljaa ja aloittavat sitten yhtäkkiä sen p*rkeleen räksytyksen, vaikka ohikävellessä. Eniten ärsyttää se, että omistaja ei juuri tee elettäkään tai hyvin pieniäänisesti komentaa koiraansa. Nauttivat varmaan koiransa räksyttämisestä ja kanssaihmisten häirinnästä ja säikyttelystä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koiran kuuluu haukkua.

Anna mun kaikki kestää. Edes Paula Havasteen kirjoissa, jotka kertovat muinaisista ajoista, ei esiintynyt noin jälkeenjäänyttä mielipidettä.

Ja tarkoitan, ihmisiä oli harvemmassa.

24/7 louskutus on h i r v e ä ä.

Argumentoit asian fiktiivisellä kirjallisuudella ja nimität muita jälkeenjääneiksi mielipiteiltään?

Vierailija
22/25 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vanhemmat ei kiellä lapsia huutamasta? Luulisi samaa kieltä ymmärtävän ihmisen tajuavan suoraa puhetta. Mutta siltikin joka paikassa joutuu kestämään huutavia kakaroita. Koiran sitten kuitenkin pitäisi eri kielellä kommunikoivana eläimenä ymmärtää lopettaa haukkuminen (joka on koiran tapa ilmaista itseään) yhdestä sanasta. Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen ottanut koiran vahtikoiraksi.

Vierailija
24/25 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vanhemmat ei kiellä lapsia huutamasta? Luulisi samaa kieltä ymmärtävän ihmisen tajuavan suoraa puhetta. Mutta siltikin joka paikassa joutuu kestämään huutavia kakaroita. Koiran sitten kuitenkin pitäisi eri kielellä kommunikoivana eläimenä ymmärtää lopettaa haukkuminen (joka on koiran tapa ilmaista itseään) yhdestä sanasta. Huoh.

Väännän vielä kerran rautalangasta, kun osa ei ymmärrä tai halua ymmärtää lukemaansa. Minun vikani siis on, jos en kestä teidän muutamien mielestä normaaleja ääniä, kuten jatkuva/turha koiran haukunta tai lasten metelöinti? Sovitaan siis niin. Jotenkin olen kuvitellut, että noi normaaliudet ois kasvatuksella pois kitkettävissä, mutta ei sitten näköjään. Onneksi en omista koiraa ja omat lapset ei turhista huuda. Meille kai sattuneet epänormaalit yksilöt, jotka uskovat, kun kielletään huutamasta. Terkuin, ap

Vierailija
25/25 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi? Se on koiran tapa kommunikoida. Ne ei pysty puhumaan tai itkemään. Kissat naukuu. Linnut visertää. Koirat haukkuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän