Oletteko katsoneet alkuperäistä Beverly Hills 90210 sarjaa?
Kommentit (14)
Itse tykkäsin Brandonista, oli ainakin moraali ja arvot kohdillaan.
Katsoin 90-luvulla ja Brenda oli ehdoton suosikkini.
Joo, katsoin mä sitä silloin ysärillä kun se tuli. Suosikkihahmoja olivat Brandon ja Brenda sekä yhdessä vaiheessa David Silver. Yhtään inhokkia ei vakikaartiin kuulunutkaan, kaikkihan he olivat tietyllä tavalla kivoja ja kunnollisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Brandonhan oli useassa kohtaa todella tekopyhä, aina moittimassa jos joku toinen esim. kaverinsa teki jonkun virheen mutta kun itse satutti jotain niin sillä ei sit ollu mitään väliä ja oli niinku ei mitään ois tehny.
Ihana sarja, tuli nuoruus mieleen!😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brandonhan oli useassa kohtaa todella tekopyhä, aina moittimassa jos joku toinen esim. kaverinsa teki jonkun virheen mutta kun itse satutti jotain niin sillä ei sit ollu mitään väliä ja oli niinku ei mitään ois tehny.
Brandonilla myös vaihtui tyttöystävä melkein joka jaksossa, mutta Brendan seurustelu Dylanin kanssa oli paljon isompi juttu.
Mä tykkäsin, kun Kelly ja Dylan alkoi seurustella. Piti vähän aikaa miettiä nimiä. Oli tosiaan ihana sarja, vaikka oon jo viiskymppinen😊.
eiku siis dylan (luke ole sen näyttelijän nimi)
Millaistahan olisi oikeasti käydä jotain Beverly Hillsin eliittilukiota? Kokkelia naamaan ja muita kiusaamaan?
Kunnon ysärimuotia ainakin sarjasta löytyy.
Muistoja menneisyydestä kirjoitti:
Katsoin 90-luvulla ja Brenda oli ehdoton suosikkini.
Brendahan lähti sarjasta melkein heti pois :((((
Olen katsonut jo silloin, kun se tuli Suomen telkkarissa nimellä LA Beat ;'D
Suosikkihahmo silloin nuorena ja sarjan alussa oli varmaan Brenda. Mut jossain kohtaa alkoi menemään älyttömäksi kieroiluksi, ni sit en jaksanut seurata enää.