Lusikka emättimessä turvatarkastuksessa tarkoittaa
"pelastakaa minut, minua ollaan viemässä väkisin kotimaahan joko naitettavaksi tai ympärileikattavaksi" Tiesitkö tämän?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä, onko sulla aloittaja emätintä. Epäilen, koska silloin et kuvittelisi, että se lusikka laitetaan sinne.
Miksi ei? Kyllä sinne varmaan pieni kahvilusikka sujahtaisi vaikka olisin kireämmäksi kursittu tapaus.
Voi hyvänen aika. Ei kyse ole kireydestä, vaan siitä, että ei sinne voi työnnellä mitään metallisia esineitä, ja sitten kuvitella istuvansa ja kävelevänsä. Sinulla siis ei ole emätintä, ja siksi kuvitteletkin noin.
Itse asiassa on mutta kokisin sen jonkin aikaa kestävän epämiellyttäävyyden/kivun mieluummin kuin sen että joku 7-kymppinen setämies jyystäisi minua ajasta ikuisuuteen.
Ei sinulla ole emätintä, kun et edes tajunnut sitä, miksi sitä lusikkaa ei sinne voi laitta, vaan rupesit horisemaan "kireäksi kursimisesta". Sitä paitsi, se uutinen koski sitä, että se lusikka laitetaan pikkuhousuihin, ei emättimeen.
Ehkä se oli vain pieni ajatusvirhe kirjoittaa emättimessa, eikä pikkuhousuissa. Itselleni käy useinkin niin. Nolompaa ja säälittävämpää jatkaa asiasta viesti toisensa jälkeen kun asia on jo oikaistu. Jos jatkossa keskityttäisi aiheeseen..
Erikoinen ajatusvirhe. Miten helkkarissa voi sekoittaa sanat emätin ja pikkuhousut?
-ohis
Emättimet ja norpat.
Juu toimii muualla mutta ei suomessa. Johan sieltä Finavialta kommentoitiin että ei lusikat hetkauta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä, onko sulla aloittaja emätintä. Epäilen, koska silloin et kuvittelisi, että se lusikka laitetaan sinne.
Miksi ei? Kyllä sinne varmaan pieni kahvilusikka sujahtaisi vaikka olisin kireämmäksi kursittu tapaus.
Olen kantasuomalainen kursimaton nainen, eikä sisään mene edes pienin tampooni, saati kahvilusikan lusikkapää. Varsi saattaisi mennä, mutta en ole niin kiinnostunut asiasta, että kokeilisin.
No ethän sinä sitten voi sanoa noin. Et voi tietää ellet ole kokeillut.
Olen kokeillut sitä pienintä tampoonia, joten siksi lusikkapääkään ei menisi. Varsitieto on yhdentekevä.
Kai tiedät että ne ovat kaksi eri asiaa. Kahvilusikkaa käytetään kahvin hämmentämiseen se on liukaspintainen ja yleensä jotain metallia. Tampponi taas valmistetaan jostain selluloosasta ja on pinnaltaa karhea (ilman asetinta) ja näin ollen vaikeampi työntää sisään.
Et varmaan pysty harrastamaan seksiäkään tai sitten kumppanisi on todella pieni munainen?
Vierailija kirjoitti:
Gynen tähystin hurahtaa sisään lähes aina tiukimmallekkin neisyelle. Yks lusikka menee vaikka vahingossa.
Lusikka on syömistä varten, puhuminen jos ongelmia, sanoo vaan jos ei halua silvottavaksi. Jos ei halua sanoa a,niin haluaa sinne.
Niin, lähes aina ei tarkoita aina. Minulle on laitettu puudutukset ja kaikki ja silti ei saada tutkittua (kipujen takia tutkimuksia yritettiin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kantasuomalainen kursimaton nainen, eikä sisään mene edes pienin tampooni, saati kahvilusikan lusikkapää. Varsi saattaisi mennä, mutta en ole niin kiinnostunut asiasta, että kokeilisin.
No ethän sinä sitten voi sanoa noin. Et voi tietää ellet ole kokeillut.
Olen kokeillut sitä pienintä tampoonia, joten siksi lusikkapääkään ei menisi. Varsitieto on yhdentekevä.
Kai tiedät että ne ovat kaksi eri asiaa. Kahvilusikkaa käytetään kahvin hämmentämiseen se on liukaspintainen ja yleensä jotain metallia. Tampponi taas valmistetaan jostain selluloosasta ja on pinnaltaa karhea (ilman asetinta) ja näin ollen vaikeampi työntää sisään.
Et varmaan pysty harrastamaan seksiäkään tai sitten kumppanisi on todella pieni munainen?
En pysty harrastamaan seksiä. Lusikkapää on liian leveä, yksinkertaisesti. Ehkä se on normaalin iso sieltä sisältä, mutta menoväylässä on vikaa. Ei veny, eikä kärsi venyttää kun sattuu niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gynen tähystin hurahtaa sisään lähes aina tiukimmallekkin neisyelle. Yks lusikka menee vaikka vahingossa.
Lusikka on syömistä varten, puhuminen jos ongelmia, sanoo vaan jos ei halua silvottavaksi. Jos ei halua sanoa a,niin haluaa sinne.
Niin, lähes aina ei tarkoita aina. Minulle on laitettu puudutukset ja kaikki ja silti ei saada tutkittua (kipujen takia tutkimuksia yritettiin).
Ei pahalla mutta jos sinussa on jotain vialla niin on vähän hassua yleistää sitä valtaväestöön. Vähän sama kun joku tulisi sanomaan vaikka 'Naisten keskimääräinen elinikä on 68-vuotta' ja joku tulisi sanomaan että minun tyttäreni eli vain 6-vuotiaaksi koska hänellä oli syöpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pahalla mutta jos sinussa on jotain vialla niin on vähän hassua yleistää sitä valtaväestöön. Vähän sama kun joku tulisi sanomaan vaikka 'Naisten keskimääräinen elinikä on 68-vuotta' ja joku tulisi sanomaan että minun tyttäreni eli vain 6-vuotiaaksi koska hänellä oli syöpä.
Ja yllättäen niitä 6 vuotiaana kuolleita löytyy enemmän kuin se yksi... Ei ole vain yhtä poikkeusta, vaan useita, joista muodostuu tietty prosentti, jotka ovat osa normaalia vaihtelua.
Helpommin se lusikka menee emättimeen kuin penikseen. Ihan mututuntumalla vaan pohdin...
Siis Finavialta on kommentoitu että jollain lusikka emättimessä eikä hetkauta mihinkään. Todella ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitää temppuilua lusikoiden kanssa lentokentällä ei tarvittaisi jos ympärileikkaus olisi sallittu ja voitaisiin tehdä turvallisesti sairaalassa tai kotona terveydenhoitotyöntekijöiden toimesta.
Miksi sukuelimiä pitäisi silpoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne lapsi-morsiammia kuskaavat ala pian tarkastaa toosat ennen kentälle lähtöä. Mitä seitten seuraavaksi? Pihviveitsi peräsuolessa?
Ehkä avata suu turvatarkastuksessa, mitähän ne turvatarkastajat asialle edes mitään mahtavat vaikka kuinka lusikka housuissa olisi. Itsehän sinne ollaan omin jaloin menossa
Voivat ottaa sivummalle, jossa helpompi puhua rauhassa. Voi voi.. sääliksi käy noita tyttöjä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emätin on synnytystä varten, joten suurimmalla osalla onnistuu synnytys, kyllä se paikka on venymistä varten. Varmaan todella poikkeuksellinen olet... vaikka av:han on täynnä teitä, mut kuitenkin.
Voi luoja teidän tietämättömyyttä, hyvät ihmiset!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja teidän tietämättömyyttä, hyvät ihmiset!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miten niin. Kansainvälinen käytäntö.
Vierailija kirjoitti:
Lusikka pikkuhousuissa, ei emättimessä! Mistä helkkarista sä oot keksinyt, että se lusikka on emättimessä?
Eiköhän sille luontevin paikka olisi pitkittäin huulien välissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne sitten normaalikokoinen peniskään mene.
Ei tietenkään mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään mene.
Onko kyseessä vaginismi vai voiko emätin muka olla aikuisella niin tiukka, ettei mene pikkulusikka tai sormi sisälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään mene.
Onko kyseessä vaginismi vai voiko emätin muka olla aikuisella niin tiukka, ettei mene pikkulusikka tai sormi sisälle?
Ei ole varmaa tietoa, kun ei pysty tutkimaan.