Miten hameen alle mahtuu piilottamaan 12 kiloa sisäfilettä?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201809052201182090_u0.shtml
360 eurona arvoiset lihat. Melkoiset grillibileet ollut.
Jos on ollut puolen kilon pötköjä, niin niitä on tungettu 24 kpl hameen sisään!
Kommentit (33)
Iltalehdessä ei saa kommentoida juttua...
Lihoja ei vissiin tarttenut enää erikseen marinoida.
Olisiko lihat laitettu takaisin myyntiin, jos saalis olisi saatu pelastettua?
Youtubesta löytyy turvakameravideo kun 24-päkki olutta katoaa hameen alle alta 2 sekunnin
Vierailija kirjoitti:
kyllä 20kiloa mahtuu melko pieneen tilaan melkein minihameeseekin oikein sijoittelemalla. toki näillä naisilla on vahvat jalat ja ehkä kannattaisikin näitä naisia kannustaa urheiluun
Tai työntekoon.
Vierailija kirjoitti:
Kumma ettei tästä tapauksesta ole yhtään videota kun muuten ovat aina kännykät kädessä kuvaamassa bensaväärinkäsityksiä.
On niitä varmaan. Niitä ei vain jostain syystä lähetellä nyt iltalehtiin.
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen kesämekko!
Onko tää nyt sellainen Maximekko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma ettei tästä tapauksesta ole yhtään videota kun muuten ovat aina kännykät kädessä kuvaamassa bensaväärinkäsityksiä.
On niitä varmaan. Niitä ei vain jostain syystä lähetellä nyt iltalehtiin.
Takuulla olisi lähetetty ip-lehtiin, jos kauppias olisi syyttänyt 13 sisäfileekilon varastamisesta. ;)
Olen huoltanut tuollaista paksusta ja kestävästä kankaasta valmistettua mekkoa. Siinä oli hyvin hyvin isoja taskuja päälli- ja vuorikankaan välissä. Tskuun mahtuisi hyvinkin isoja laatikoita.
Täytyyhän sitä juhlamekot olla, jos arkenakin vetää yksin 12 kiloa sisäfilettä.
Vierailija kirjoitti:
Olen huoltanut tuollaista paksusta ja kestävästä kankaasta valmistettua mekkoa. Siinä oli hyvin hyvin isoja taskuja päälli- ja vuorikankaan välissä. Tskuun mahtuisi hyvinkin isoja laatikoita.
Miten niihin taskuihin laitetaan tavaraa, kun hame on päällepuettuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivusuunnasta aukeavia taskuja, suuaukot jäävät hameen poimuihin piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivuilla on aukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko ruveta ompelemaan itelles hametta?😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko ruveta ompelemaan itelles hametta?😁
En, olen liian kantasuomalaisen näköinen ja ompelutaidoton eikä oo rahaakaan tuollaiseen samettimäärään. Mutta kiinnostaisi, mitä kannattaa kaupassa katsoa vähän tarkempaa.
Sama temppu toistettu vielä 20 kertaa eri kaupoissa.