Ihan märkä ja turvoksissa.
Tuskallista olla, antaisin aika paljon, jos saisin suuseksiä ja kunnon panoa, mutta kotoa sitä lajia ei heru ja olen kärvistellyt asian kanssa jo vuosia, edellisestäkin kerrasta jo 1v3kk. Pettämisen kynnyskin on todella suuri ja asiaan vaikuttaa myös oma arkuus "paljastaa itsensä" jollekin "vain".
En voi käsittää miten huonosti voi mennä ettei mies halua koskaan seksiä. Tai että nuolisi tai jotakin..
N40
Kommentit (13)
En kans tajua tommosia miehiä. Takana pitkä pitkä avioliitto miehen kanssa, joka ei vain tarvi seksiä. No, kohta se on ohi. Minä en enää elä noin.
Ap, oletko kysynyt mieheltäsi mistä kiikastaa?
Vierailija kirjoitti:
En kans tajua tommosia miehiä. Takana pitkä pitkä avioliitto miehen kanssa, joka ei vain tarvi seksiä. No, kohta se on ohi. Minä en enää elä noin.
Kyllä niitä kuule on ihan yhtälailla "tommosia" naisia ja onhan tuostakin aiheesta tehty lukuisia tutkimuksia, että naisissa niitä on reilusti enemmän, olkoon sitten syyt mitkä hyvänsä.
Itse olen mies ja vaimoni on juuri "tommonen" haluton. Kerjäämällä saa jokusen kerran vuodessa. Silloinkin siinä käy niin, että minä nuolen, sormetan ja nain hänelle useita orgasmeja (hän niitä kuitenkin tuntuu saavan) kun vaimo vain makaa, eikä edes käsin ota kullistani kiinni, vaikka kuinka nätisti pyydän, saatikka sitten jotain suuseksiä, mitähän sekin on.
Erota hän ei halua, vaikka olen lukemattomia kertoja hänelle siitä puhunut, että en häntä väkisin halua pitää, jos noin vähän minusta välität, että et edes koskea voi jne. En siis ole läski, ruma tms. vientiä olisi varmasti muuallakin, siitä olen täysin varma, mutta toisella kun ei ole haluja, niin niitä ei vaan ole. M52.
Hyvän seksin pitäisi olla perusoikeus. Kaikki naiset ja miehet pitäisi heti täysi-ikäisiksi tultuaan kouluttaa siihen puolipakolla. Paljon turhempiakin korttikoulutuksia vaaditaan paljon turhempiin asioihin. Se olisi oikeaa aikuiskoulutusta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä kuule on ihan yhtälailla "tommosia" naisia ja onhan tuostakin aiheesta tehty lukuisia tutkimuksia, että naisissa niitä on reilusti enemmän, olkoon sitten syyt mitkä hyvänsä.
Itse olen mies ja vaimoni on juuri "tommonen" haluton. Kerjäämällä saa jokusen kerran vuodessa. Silloinkin siinä käy niin, että minä nuolen, sormetan ja nain hänelle useita orgasmeja (hän niitä kuitenkin tuntuu saavan) kun vaimo vain makaa, eikä edes käsin ota kullistani kiinni, vaikka kuinka nätisti pyydän, saatikka sitten jotain suuseksiä, mitähän sekin on.
Erota hän ei halua, vaikka olen lukemattomia kertoja hänelle siitä puhunut, että en häntä väkisin halua pitää, jos noin vähän minusta välität, että et edes koskea voi jne. En siis ole läski, ruma tms. vientiä olisi varmasti muuallakin, siitä olen täysin varma, mutta toisella kun ei ole haluja, niin niitä ei vaan ole. M52.
Mä luulen, että kirjottajan ei ollut tarkoitus korostaa että tommosia MIEHIÄ, aloituksessa sattui nyt vaan olemaan haluton mies kyseessä ja siitä sananvalinta. Olis voinut sanoa myös että ihmisiä. Kyllä se on kaikilla tiedossa että haluttomia on miehissä ja naisissa.
Tärkeämpää on, että sinun naisesi ei halua erota, mutta miten on sinun laita? On todella turhauttavaa elää vuosia suhteessa seksuaalisesti passiivisen ihmisen kanssa. Ja silloin harvoin kun sitä seksiä on, se on yksipuolista eli et silloinkaa saa mitä itse tarvitsisit ja haluaisit. Mieti nyt hyvä mies mitä teet, ennenkuin katkeroidut.
Minä olen eronnut ja seksuaalisesti aktiivisen muutenkin kivan miehen löysin, tässä on vielä pitkä elämä jäljellä nauttia kun viiskymppiä meillä kans kohta meillä lähenemässä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että kirjottajan ei ollut tarkoitus korostaa että tommosia MIEHIÄ, aloituksessa sattui nyt vaan olemaan haluton mies kyseessä ja siitä sananvalinta. Olis voinut sanoa myös että ihmisiä. Kyllä se on kaikilla tiedossa että haluttomia on miehissä ja naisissa.
Tärkeämpää on, että sinun naisesi ei halua erota, mutta miten on sinun laita? On todella turhauttavaa elää vuosia suhteessa seksuaalisesti passiivisen ihmisen kanssa. Ja silloin harvoin kun sitä seksiä on, se on yksipuolista eli et silloinkaa saa mitä itse tarvitsisit ja haluaisit. Mieti nyt hyvä mies mitä teet, ennenkuin katkeroidut.
Minä olen eronnut ja seksuaalisesti aktiivisen muutenkin kivan miehen löysin, tässä on vielä pitkä elämä jäljellä nauttia kun viiskymppiä meillä kans kohta meillä lähenemässä :)
Kiitti kannanotostasi viestiini. Ihan asiaahan toikin toki on, mutta jotenkin en oikein toisen haluttomuutta osaa pitää vakavasti otettavana eron syynä. Kyllä minäkin vaimoani rakastan, joten ehkäpä aion "kärsiä" jatkossakin. Nykyään kyllä erotaan vieläkin heppoisemmin perustein kuin se, että seksihalut eivät osu yksiin.
Jospa nuo kovimmat himot alkavat jo hyytymään tuolla 80-vuoden paremmalla puolella, eihän sinne ole kuin 30-vuotta enää, eihän se ole mies eikä mikään, jos ei sellaista kestä. Saan kyllä aivan mahtavia orgasmeja omankin käden kautta, joten en nyt sentään ilman orgasmeja joudu olemaan. Ehkäpä joskus oikein villiinnyn ja maksan jollekin ihanalle naiselle, joka näyttäisi minulle, kuinka hyvältä se suihinotto osaavassa suussa tuntuu ja kaikki muukin. M53.
Kirjaudupa suomi24 treffit ja ota yhteyttä...
Ruskamies kirjoitti:
Kirjaudupa suomi24 treffit ja ota yhteyttä...
Ai siis keneen otan yhteyttä? M53.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei halua erota, koska tykkää olla naimisissa selkärangattoman lapatossun kanssa.
Hän nauttii siitä kun sinä kerjäät ja kiemurtelet ja anelet sen sijaan että vaatisit ja ottaisit mitä miehenä haluat.
Tosimies olisi lähtenyt tuollaisesta liitosta jo aikoja sitten, jos tahti ei olisi muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän seksin pitäisi olla perusoikeus. Kaikki naiset ja miehet pitäisi heti täysi-ikäisiksi tultuaan kouluttaa siihen puolipakolla. Paljon turhempiakin korttikoulutuksia vaaditaan paljon turhempiin asioihin. Se olisi oikeaa aikuiskoulutusta :)
on tietysti osin noinkin mutta eiköhän se lisääntyminen pitäs olla tärkeämpi johdannainen muutenhan tässä käy kotimaallekin huonosti. lopuilla vaan himot jyllää ja kaikki nai ristiin. lopulta vikakin kuolee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei halua erota, koska tykkää olla naimisissa selkärangattoman lapatossun kanssa.
Hän nauttii siitä kun sinä kerjäät ja kiemurtelet ja anelet sen sijaan että vaatisit ja ottaisit mitä miehenä haluat.
Tosimies olisi lähtenyt tuollaisesta liitosta jo aikoja sitten, jos tahti ei olisi muuttunut.
Ja sinä olet sitten tosimies/nainen? Ei, kyllä sinä olet lammas. Heti lähdössä karkuun, jos ei kaikki mene niin kuin lammas haluaa. M53.
Vierailija kirjoitti:
Erota hän ei halua, vaikka olen lukemattomia kertoja hänelle siitä puhunut, että en häntä väkisin halua pitää, jos noin vähän minusta välität, että et edes koskea voi jne.
Parisuhteeseen tarvitaan kaksi vapaaehtoista. Ellei molemmat ole vapaaehtoisia, lienee kyse muusta kuin parisuhteesta.
Eroon ei tarvita toisen halua saati suostumusta. Riittää että yksi laittaa eron vireille niin ensimmäisen kuin toisen vaiheen osalta.
Joo tasan ei käy. Mä antaisin mielelläni niitä vaikka päivittäin jos saisin edes vähän takaisin. M45