En enää herää herätyskelloon
Vähän yli viikon ajan heräsin, mutta nyt olen kehittänyt jonkun immuniteetin sille. Tämän viikon keskiviikosta eteenpäin olen myöhästynyt opinnoista joka päivä monta tuntia, esim. kello soimassa kahdeksalta ja herään kahdeltatoista. Pitääkö ostaa uusi kello?
Kommentit (9)
Iso annos ubikinonia (100-200 mg) aamuisin, pienennä siinä vaiheessa kun alat herätä aamuyöstä.
Siirrä herätyskello kauemmaksi ja osta toinen kello.
Mene aikaisemmin nukkumaan.
Syö terveellisemmin ja liiku riittävästi.
Mulla on niin ärsyttävä ääni herätyskellossa että herään aina ennen herätystä ja sammutan sen.
Jos käytät herätyskellona puhelinta, yritä vaihtaa herätysääni toiseen.
Itse vaihtelen herätysääntä vähintään parin viikoin välein (edelliseen tottuu niin en enää herää siihen) ja pidän puhelimen niin kaukana etten sängystä yllä sammuttamaan herätystä.
Osta sellainen rämisevä vanhanaikainen herätyskello ja laita se johonkin peltiseen astiaan, takuuvarma herätys.
Laitan aina puhelimeen valehtelematta jopa 15 herätystä, sillä saatan unissani huitaista hälytyksen pois päältä. Jossain vaiheessa havahtuu siihen että puhelin on laulanut monta kertaa puolen tunnin sisällä ja tajuaa nousta :D
Mulla on joskus ollu samaa ongelmaa mutta nykyään mulla on monta herätyskelloa ja ne soi eri aikoina ja saan samalla sen torkunkin
jos nukuttaa puolille päivin niin kannattaisi ehkä mennä aiemmin nukkumaan
Itselläni oli joskus sama vika. En tosin tiedä mikä siihen auttaisi, uusi kello ei välttämättä ratkaise mitään.