Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikissa kasvimargariineissa palmuoljyä?

Vierailija
08.09.2018 |

Minä olen ostanut iät ja ajat Keiju tummansinistä, kun se on suomalaisesta rypsiöljystä tehty. Mutta ei ole enää. Nyt on palmuoljyä seassa. Ei taida kasvaa se Suomessa. Mistä täysSuomiöljyistä leipämargariinia? Voi ei ole vaihtoehto.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hankalaa on löytää palmuöljytöntä vaihtoehtoa. Käytän Becelin kolesterolia alentavaa kasvisstanolimargariinia ja sitäkin myydään vain 250g rasiassa ja ei edes kaikista kaupoissa ole saatavilla. Tässä käyttämässäni on hieman voi takin ja se on siis ainut marggariinivalikoimassa.

Toivoisin todella, että kaupat alkaisivat myydä enemmän palmuöljyttömiä tuotteita.

Vierailija
2/6 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin suomalaisista öljyistä valmistettua margariinia tuskin löytyy mistään. Palmuöljyä näyttäisi olevan kaikissa Suomessa myytävissä kasvirasvalevitteissä, enemmän tai vähemmän. Eipä ihme että vegaanit suosii muita leivänpäällisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa, jonka itse tiedän on Keiju 3 öljyä- levite. Se on valmistettu Suomessa, eikä sisällä palmuöljyä ollenkaan.

Vierailija
4/6 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen puhuu vastoin parempaa tietoaan. Ensinnäkin Beceli Pro Active -levitettä on kahta "vahvuutta" 35 % ja 60 %. 35-rosenttista on sekä 250 gramman että 450 gramman pakkauksissa, 60-prosenttista vain 450 gramman pakkauksissa. Ja molemmissa on myös palmuöljyä. Että silleen.

Vierailija
5/6 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivariini? Sisältää tosin voita.

Vierailija
6/6 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

keiju kolme öljyä