Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luksusristeilyt - voiko siellä tavata rikkaan miehen

Vierailija
08.09.2018 |

Esimerkiksi amerikkalaisen miljönäärin? Puhun näistä isoista luksusristeilijöistä, jotka järjestävät kiertomatkoja.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä voi tavata mun 70v isosäisän ainakin.

Vierailija
2/11 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska siellä on lähinnä pariskuntia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Mutta miksi menisit tavaamaan laivalle?

Vierailija
4/11 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla on vaimot mukana :)

Vierailija
5/11 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu.. sun pitää vaan olla itse aika näyttävä nainen, koska noissa risteilijöissä on maailman kauneimpia naisia maailman kauneimmista maista kärkkymässä myös miehiä.

Vierailija
6/11 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ehkä siellä joku varakkaampi eläkeläispaappa voi tulla vastaan. 

Eläkeläisten kansoittamia nuo risteilyt...

Vierailija
7/11 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Karibian risteilyllä. Kyllä siellä oli vanhempia pariskuntia tai leskinaisia.

Ap. Mene katsomaan Jätkäsaareen seuraavaa risteilijää. Näet kun tulevat maihin minkälaista porukkaa.

Vierailija
8/11 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vapaaehtoistyöhön johonkin ökykalliiseen palvelutaloon niin voit löytää rikkaan papparaisen:)

Vierailija
9/11 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkaan vanhemman miehen voi kyllä löytää mutta miljonääreillä on omat jahdit joten he eivät seilaa missään sillipurkissa. Ja jahdeilla on näitä parikymppisiä "seuraneitejä" mukana.

Vierailija
10/11 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jonkun perheen pojan, joka on mukana vanhempiensa kanssa. Eli jos itse olet myös nuori, niin ehkä tällä tavoin. 

Ei muuten. Ei siellä vanhemmat sinkkumiehet heilu yksinään. 

Vierailija
11/11 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljonääreillä on omat treffitoimistonsa jotka hoitavat seurustelukumppanit niille. Jäsenyys miehille maksaa kymppitonneja vuodessa.

Siitä vaan lähettãmäãn kuvat niihin. Tosin jos naama on kuin suomalaisella naisilla yleensä niin ei saumaa ole. Ehkä jos olet max 25v latinakaunotar tai missi malli fitnessmisu.

Olen nähnyt niitten ilmoituksia ainakin family office magazinessä. Siitä vaan sieltä etsimään. (Olen siis uhnw joten sen takia luen rikkaitten lehtiä).

Sugar dating sivustot ovat toinen mahis.

Helpoin tapa tavisnaiselle hommata miljonääri olisi kuitenkin opiskella sijoitusneuvojaksi ja hakea jonkun pankin private banking osastolle. Siellä sitten rupattelet kikattelet ja syöt keksejä miljonäärien kanssa päivät pitkät.

Varmaan enemmin tai myöhemmin tärppää joku suomenruotsalainen pappa eiragraniwestendistä ja voit jäädä varhaiseläkkeelle.