Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömille on tarjolla ilmaiseksi mm humppaa, tanhua, jumppaa, sauvakävelyä, marjaretkiä ja yhteislaulua

Vierailija
08.09.2018 |

Miksi nuoria ei kiinnosta?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vastaa vielä. Uimassa olen käynyt, mutta valitettavasti iho-ongelmien vuoksi en enää pysty. Työttömänä ollessa kävin tosi usein ja maksoin siitä, mutta jonkin alennuksen kyllä lipuista sain. Jumpissa kävin, sillä läheisellä koululla oli maanantaisin ilmainen jumppa, se oli kaikille maksuton. En muista kuka sen järjesti ja miksi se oli maksuton. En asu enää siellä. Sulkapalloa en pysty pelaamaan terveyssyistä, tai tennistä, tai mitään, missä olkapää rasittuu. Töitä pystyn kyllä päätteellä tekemään, mutta nuo ovat liian rajuja lajeja.

Minä osaan kyllä vastata, miksi en todennäköisesti menisi mihinkään työttömille varta vasten järjestettyyn aktiviteettiin, jos olisin työtön. Siksi, että se on alentavaa. Osallistun mielenkiintoisiin juttuihin mieluummin, että ympätään työttömien kategoriaan.

Vierailija
22/23 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuntosaleja, uimahallivuoroja, sulkapalloa, jumppia. Mulla ei varaa edes 7e uimahallikäyntiin vaikka käyn töissä.

Joopa joo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuntosaleja, uimahallivuoroja, sulkapalloa, jumppia. Mulla ei varaa edes 7e uimahallikäyntiin vaikka käyn töissä.

Joopa joo

Onhan tuo noin, jos on ihan minimipalkalla niin se uintikerta maksaa yhden kokonaisen tunnin työn palkan - pistää varmaan harkitsemaan sitä uintia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän