Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vaaterekki pyörillä hyödyllinen? Onko sinulla?

Vierailija
07.09.2018 |

Mistä ostit?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Citymarketista. Pyöriä en laittanut kiinni, koska ei ole tarvetta liikutella niitä pyörien avulla. Käteviä ovat, toinen parvekkeella tuulettamista varten, toinen kodinhoitohuoneessa pyykkien kuivaamista varten. Ei silitystarvetta, kun kuivaa henkareissa. Ei pesutarvetta niin usein, kun tuulettaa välillä. Eli kaksi käytössä o ille vaatteilleni, suosittelen.

Vierailija
2/16 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pärjännyt oikein hyvin ilmankin. - Tokihan se on vaivaton helppo ja ennen kaikkea edullinen ratkaisu, jollei ole paljoakaan kaappi ja hyllytilaa. Itse mietin tätä ratkaisua aikanaan kun asuin solukämpässä Asiaa  sivuten Ap.n avaus sai mieleeni, että osaisiko, joku kertoa, mistä löytäisi kauniita edullisia henkareita (/vaateripustimia) ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta

Vierailija
4/16 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pärjännyt oikein hyvin ilmankin. - Tokihan se on vaivaton helppo ja ennen kaikkea edullinen ratkaisu, jollei ole paljoakaan kaappi ja hyllytilaa. Itse mietin tätä ratkaisua aikanaan kun asuin solukämpässä Asiaa  sivuten Ap.n avaus sai mieleeni, että osaisiko, joku kertoa, mistä löytäisi kauniita edullisia henkareita (/vaateripustimia) ?

Niitä kauniita löytyy kaikista marketeista, eri värisiä ja erilaisilla ruseteilla. Jos asut maaseudulla, niin tilaa netistä.

Vierailija
5/16 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä kauniita löytyy kaikista marketeista, eri värisiä ja erilaisilla ruseteilla. Jos asut maaseudulla, niin tilaa netistä.

Kiitos. Täytynee siis surffata netissä... 

Vierailija
6/16 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Täytynee siis surffata netissä... 

Hups. Unohtui. Piti edellä kertoa, että silloin kun itse mietin omaa vaihtoehtoani, niin minua viehätti sellainen malli, jossa vaaterekin pituutta saattoi hieman säätää; kai samanlaisia malleja on edelleen olemassa. - Mutta tämä siis tiedoksi, jos miettii, että vaaterekki on liian lyhyt tai sitten liian pitkä.  

Vierailija
7/16 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko se hyvä vaatteiden kuivauspaikka?

Vierailija
8/16 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyskistä. Pyörät eivät pysyneet, joten otin pois. Halpa oli kuitenkin.

Vierailija
9/16 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta ostin. Rajallinen kaappitila syynä ja onhan se nykyisin kai jonkinsortin sisustuselementtikin, jos ei ole täyteen tungettu. Mieluummin kaapin ottaisin, mutta kaappi olisi liian massiivinen tilanviejä.

Vierailija
10/16 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyskistä hiljattain ostin. Pidän siinä puolipitoisia vaatteita, jolloin eteisen naulakko on väljempi ja siistimmän näköinen. Teline on minulla koko ajan samalla paikalla, joten ei ole väliä pyörillä, ne ovat kyllä ehjiä.

Vierailija
11/16 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tämän vanhan ketjun kun haluaisin tietää onko joku löytänyt hyvän ja tukevan vaaterekin? Mistä? Mieluusti joku max30e hintainen.

Vierailija
12/16 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta ostin. Se toimii tilanjakajana huoneessani. Talvisin siinä on tunnelmavalotkin. Kätevä kun kaikki tarvittava on esillä.

Vierailija
13/16 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikeasta ostin. Se toimii tilanjakajana huoneessani. Talvisin siinä on tunnelmavalotkin. Kätevä kun kaikki tarvittava on esillä.

Onko tukeva?

Vierailija
14/16 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen missä on kenkäteline on hyvä.

Vierailija
15/16 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan tämän vanhan ketjun kun haluaisin tietää onko joku löytänyt hyvän ja tukevan vaaterekin? Mistä? Mieluusti joku max30e hintainen.

En ole tuohon hintaan nähnyt. Ehkä löydät käytettynä jostain.

Vierailija
16/16 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuohon hintaan nähnyt. Ehkä löydät käytettynä jostain.

Mihin hintaan löytyy tukeva, hyvä ja mistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän