Vaasan yöelämä
Hei, olen 20-vuotias porilainen tyttö ja olen menossa Vaasaan katsomaan erästä tindermiestä. Ajateltiin mennä huomenna baariin, mutta ei vielä tiedetä minne. Teatroa suositteli tämä mies, mutta siellä on kuulemma ikäraja 22. Kuinka tarkkoja sen ikärajan kanssa ollaan? Entä Mitä muita vaihtoehtoja on? Onko esimerkiksi fontana hyvä? Tai mitä hyviä baareja Vaasassa on? Onko paljon eroja hinnoissa, sisäänpääsy ja juomat? Entä minkälaiset tilat, musiikki ja minkälaista porukkaa? Kiitos jos viitsitte vastata!
Kommentit (20)
Teatrossa ollaan aika tarkkoina ikärajan kanssa ja on muutenkin vähän vanhemman väen suosiossa (tai oikeastaan siellä on kaikenikäisiä). Fontanan ikäraja on 18 ja siellä on paljon nuoria sekä -opiskelijoita. Sitten on tietysti ruotsinkielisten suosima Olivers Inn. Kaikkiin yökerhoihin pääsymaksu pyörii jossain 10e:n tietämillä + narikka. Hinnat on suunnilleen samanhintaisia joka paikassa.
Fontanassa pyörii 18-kesäiset ja nuoremmat väärennetyillä henkkareilla minihameissa, sekä heidän perässä kuolaavat ulkomaalaistaustaiset miehet. Teatron vieressä oleva Roska on ihan ok, aika pieni vaan.
Apua onko Fontana vielä todella olemassa?! Nim. Opiskellut Vaasassa 99-01...
Vierailija kirjoitti:
Vaasa on täynnä setämiehiä joiden seurassa pääset kyllä sisälle mihin tahansa. Kaupunki on tästä tunnettu. Päivystävät ja stalkkaavat - huomaat kyllä.
Olen tosiaan menossa tapaamaan miestä Vaasaan, niin en usko että tykkäisi jos lähtisin toisen seuraan. Mutta minkälaisia nämä setämiehet ovat?
Baarit yhtä p a s k o j a kuin paikkakuntalaisetkin.
Minulta ei kysytty henkkareita kun menin porukan kanssa jossa muut olivat 25-30v. Itse 19.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on ja oli alkuperäisessä kunnossa tähän kevääseen asti, kunnes se remontoitiin.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kyllä. Vaikka täälä on mennyt baari toisensa jälkeen nurin, niin jostain kumman syystä tuo p#ska vaan pysyy pystyssä.
Hullu pullo oli hyvä. Sen jälkeen en ole paljoa baareissa käynyt, eli en niihin uusiin baareihin ole vielä tutustunut.
Vaasa ja Vaasan naiset ovat upeita!
-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kyllä. Vaikka täälä on mennyt baari toisensa jälkeen nurin, niin jostain kumman syystä tuo p#ska vaan pysyy pystyssä.
Millä tavalla paska?
Butcher & Banker on kiva paikka. Sisustettu industrial tyyliin, musiikki rockiin painottuvaa, kaikenikäistä porukkaa.
Jos tinderukon kanssa ei suju niin fontanasta löydät taatusti uuden. Ainakin pillua sieltä saa helposti joka kerta.
Kai olet lukenut pakkoruotsisi hyvin? Tulet sitä tarvitsemaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos tinderukon kanssa ei suju niin fontanasta löydät taatusti uuden. Ainakin pillua sieltä saa helposti joka kerta.
Tsekkaa onko Tinder-deitti 50+++ ja naimisissa. Minulle kävi Vaasassa niin.
Vierailija kirjoitti:
Ai mihin? Olen vaasassa asunut koko ikäni ja hyvin pärjännyt ilman ruotsin kielen taitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsekkaa onko Tinder-deitti 50+++ ja naimisissa. Minulle kävi Vaasassa niin.
Oho! Me ollaan snapchatissa vaihdettu naamakuvia, joten luultavasti on ihan se joka väittää olevansa.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole totta. Olen asunut Vaasassa koko ikäni, enkä osaa yhtään ruotsia, ja aina olen kaikkialla pärjännyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee Vaasaan töihin niin silloin pitää osata myös ruotsinkieli ainakin asiakaspalvelutyössä. Mutta kaikkialla Vaasassa puhutaan myös/ensisijaisesti suomea.
Vaasa on täynnä setämiehiä joiden seurassa pääset kyllä sisälle mihin tahansa. Kaupunki on tästä tunnettu. Päivystävät ja stalkkaavat - huomaat kyllä.