Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

90-luvun Kauniit ja Rohkeat, muistaako vielä kukaan?

Vierailija
07.09.2018 |

Olen ollut vähän nostalgisella päällä viime aikoina ja muistellut kaikkia vanhoja sarjoja, jota tuli lapsena ja teininä katsottua. Kauniit ja rohkeat oli suosikkini,kun sitä alettiin esittämään Suomessa,taisi olla vuosi 1992. Voi niitä aikoja ja voi kyseistä sarjaa!😁 Monet hyvät muistot jäänyt ko. sarjasta. Miten teillä, minkälaisia muistoja sarja herättää? Nykyisinhän se taitaa olla aikamoista kuraa,en ole kylläkään katsonut sitä aikoihin.

Kommentit (499)

Vierailija
401/499 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä katsoin myös Pelottaako sarjaa( Are you afraid of the dark).Kunnon ysärikauhua.😂 Sarjan osia löytyy Youtubesta.

Liittyy aiheeseen miten?

Vierailija
402/499 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kauhua noin illan ratoksi

https://goo.gl/images/pBmEmh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/499 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua aina ihmetytti, miten Brooke ja hänen perheensä kuvattiin köyhäksi. Mitään yläluokkaahan Loganit eivät olleet, mutta kuitenkin ihan hyvin toimeentulevia. Vai muistanko ihan väärin? Eikö Brooken äidillä ollut joku yritys ja heillä oli ihan kaunis talokin?

Oliko tämä nyt sitä amerikkaisten sarjojen "köyhyyttä" tyyliin Gilmoren tyttöjen Lorelai, jolla on iso ja kaunis talo ja joka on hotellinomistaja. Lorelaihan oli myös jonkinlainen luuseri, ainakin ex-poikakaverinsa isän silmissä.

Vierailija
404/499 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohi 90-luvun, mutta kuka tuo nykyjaksojen Bill Spencer on?

Ei kai se sama hahmo kuin 90-luvulla, ikä ei millään täsmää.

Ei edes Kaunareittein standardeilla :D

Vierailija
405/499 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua aina ihmetytti, miten Brooke ja hänen perheensä kuvattiin köyhäksi. Mitään yläluokkaahan Loganit eivät olleet, mutta kuitenkin ihan hyvin toimeentulevia. Vai muistanko ihan väärin? Eikö Brooken äidillä ollut joku yritys ja heillä oli ihan kaunis talokin?

Oliko tämä nyt sitä amerikkaisten sarjojen "köyhyyttä" tyyliin Gilmoren tyttöjen Lorelai, jolla on iso ja kaunis talo ja joka on hotellinomistaja. Lorelaihan oli myös jonkinlainen luuseri, ainakin ex-poikakaverinsa isän silmissä.

Eikä, Loganit oli köyhiä, talokin "Valleyssa" eikä kukkuloilla. Isä oli häipynyt, äiti raatoi että sai lapset koulutettua.

Vierailija
406/499 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä, Loganit oli köyhiä, talokin "Valleyssa" eikä kukkuloilla. Isä oli häipynyt, äiti raatoi että sai lapset koulutettua.

Anteeksi tyhmyyteni,mutta mitä tarkoittaa tämä Valley? Eikö Valley girl tarkoita Kaliforniassa rikasta tyttöä? Sori,jos olen väärässä.

Vierailija
407/499 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ihmettelen sitä,en tiedä.

Vierailija
408/499 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi tyhmyyteni,mutta mitä tarkoittaa tämä Valley? Eikö Valley girl tarkoita Kaliforniassa rikasta tyttöä? Sori,jos olen väärässä.

Päinvastoin, Valley on LA:n köyhempää, työläisten aluetta vastakohtana Hillsille.

Vierailija
409/499 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valley girl: originally referring to upper-middle class girls ( wikipedia) Eikö tämä ole ylempää keskiluokkaa?

Vierailija
410/499 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90-luvun Billin poika, siis Carolinen ja Karenin veli.

Vierailija
411/499 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90-luvun Billin poika, siis Carolinen ja Karenin veli.

Ok, kiitos!

Vierailija
412/499 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kerran kiitosviestin Ronn Mossin nykyiselle vaimolle elokuvasta jossa esiintyi nuorena. Arvaatkaapa vastasiko😂😂

Vierailija
413/499 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt, että Stephanien ja Carolinen näyttelijät on lesboja. Kauniita lesboja, suorastaan houkutteleva ajatus!

Arvaapa olinko katkera, kun silloin 12-vuotiaana katsoin eikä missään ollut esikuvia, ja tulivat kaapista vasta, kun itse olin yli 30... ja juu siis ymmärrän kyllä, ettei siihen aikaan ollut helppoa kertoa asiasta.

No ei siitä tänäänkän puhuta. Onhan Hollywood aina ollut täynnä vähemmistöjä mutta olleet esim. kulissiliitossa studion käskystä. 

Vierailija
414/499 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valley girl on enemmän sellainen materialistinen tyhjäpää. Että raha ja sen näkyminen on tosi tärkeää (vaikkei rahaa juuri olisikaan).

Vierailija
415/499 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tässä ketjussa paljon vastauksia, kiva että kiinnostaa!

Vierailija
416/499 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan koukussa tähän sarjaan 90-luvun puolvälin aikoihin. Nyt kun katsoin pätkän tuota ensimmäistä jaksoa,josta joku oli laittanut linkin, ihmettelen miksi Ridge oli sellainen naistenmies ja kaikkien unelma.

Pikkuveli Thornehan oli paljon paremman näköinen. Tosin Thornea näyttelevä muuttui toiseksi eikä ollut läheskään niin komea kuin alkuperäinen.

Minun suosikkini oli myöskin Brooke.

Vierailija
417/499 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se taitaakin amerikkalaisen yläluokan silmissä olla köyhyyttä. Minulla on Amerikassa sukulaistyttö, joka seurusteli tosi hyvän perheen pojan kanssa (tyyliin Kennedyt). Tämän tytön äiti on lääkäri ja isäkin hyvässä asemassa, mutta tyttö ei vaan kelvannut pojan vanhemmille ja suhde menikin poikki sen takia. Eli yläluokka on tarkka ja huippumaterialistinen,eikä edes lääkärin tyttö kelvannut.:O

Vierailija
418/499 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin minäkin sitä lapsena, silloin oli hyvä, nyt ei.

Vierailija
419/499 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
420/499 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhosin Amberia, en sen takia katsonut sarjaa vuosiin.