Kauheinta mitä sulle on sanottu
Inspiraatio tietysti lähtöisin:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3250785/kauneinta-mita-sulle-sanottu?ch…
Kommentit (7)
Isä meni sairaalaan leikkaukseen aamulla ja myöhemmin päivällä tuli puhelu: "Valitettavasti meillä on nyt ikäviä uutisia" 👎
Kaikkein pahimpana mieleeni on jäänyt sellainen tilanne, jossa ventovieraat nuoret miehet arvioivat ja arvostelivat ulkonäköäni epämiellyttävin sanankääntein. Hieman myöhemmin yksi heistä sanoi, että yksi hänen kavereistaan olisi panoa vailla ja saattaisin kelvata ko. henkilön pantavaksi. En muista tarkkoja sananmuotoja, mutta kyseisestä tilanteesta jäi hirveän kamala, nöyryytetty ja esineellistetty olo. Myöhemmin olen tajunnut, että kyseinen tapaus kuului #metoo-kategoriaan.
Tuo sattui laivalla lähes kaksikymmentä vuotta sitten.
Isäni sylki naamalle ja kutsui ihmishirviöksi muutamaan kertaan kun olin pieni. Olen tosin nyt vanhempana tajunnut, että hän vain projisoi omaa "ihmishirviömäisyyttään" minuun, sillä muutama muu ihminen on minua kutsunut ihanaksi ihmiseksi ja uskon heitä mieluummin. Arvet se silti jätti.
Arvojani ollaan menetetty niin kauhealla ja ällöttävällä kehonkielellä että on todella vaikeaa ja pitkästyttävää selittää mitä minulle todellisuudessa sanottiin. Loppuenlopuksi kaikki sanomisetkin ovat kehonkieltä koska liikutat suuta. Arvojen menettäminen on kyllä pahinta mitä joku voi sanoa.
Se että arvojani menetettiin. Kuin katsoin asiaa jälkeenpäin niin ei ole mitään niin kamalaa kuin miten se tehtiin.
Vierailija kirjoitti:
Arvojani ollaan menetetty niin kauhealla ja ällöttävällä kehonkielellä että on todella vaikeaa ja pitkästyttävää selittää mitä minulle todellisuudessa sanottiin. Loppuenlopuksi kaikki sanomisetkin ovat kehonkieltä koska liikutat suuta. Arvojen menettäminen on kyllä pahinta mitä joku voi sanoa.
En oikein ymmärrä tätä viestiä. Voisitko selventää?
En anna.