Miksi täällä on aina pitkät haukkumisketjut ikäeropariskunnista?
Kommentit (13)
Olen nähnyt kyseisiä pariskuntia aivan liikaa. Siksi.
Äiti erosi isästäni ja meni naimisiin 20 vuotta vanhemman miehen kanssa eli isoisä muutti kotiin. Isä meni naimisiin itseään lähes 20 vuotta nuoremman naisen kanssa. Suhteessa ei ole hurraamista.
Kaverieni perheissä ollut vastaavia tilanteita, joten en suosittele isäeroliittoja kenellekään.
Oman ikäinen puoliso on paras.
En tiedä. Mutta minulla on tunne, että tänne on tehtaillut ja postaillu, ainakin yksi hieman häiriintyneeltä vaikuttava sankari yksin satoja ellei tuhansia avauksia. Niissä toistuu lähes aina sama kaava siitä miten on väärin ja kamalaa kun tytär tai sitten yleisemmin nainen on niin ja niin paljon miestä nuorempi. jonka jölkeen seutaa luja ja tarmokas paheksunta ja halveksinta heitä kohtaan, niin että lukijana olen useammin kokenut enempi vastsenmielisyyttä kirjoittajaa kohtaan, enkä hänen kuvaamiaan naisia tai miehiä saati hiedän tekojaan ja valintojaan kohtaan.
En todellakaan tiedä. Minusta kaksi aikuista ihmistä päättää itse tällaisista asioista, eikä se kuulu muille. Omassa tuttavapiirissä on pariskuntia, joilla on pitkä (yli 10 v) ikäero, toisilla liitto on kestänyt jo pitkään, toisilla kariutunut. Parhaalla ystävälläni ja hänen miehellään on ikäeroa 17 v miehen hyväksi ja ovat olleet naimisissa jo 20 v, ovat muuten onnellisia, mutta miehen terveys on nyt alkanut prakaamaan. Se lienee asia, joka on ainoa mietinnän aihe, jos toinen on kovin paljon vanhempi. Toisaalta tätini oli miestään 14 v vanhempi, olivat onnellisesti naimisissa lähes 50 v ja lopulta tätini jäi leskeksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt kyseisiä pariskuntia aivan liikaa. Siksi.
Äiti erosi isästäni ja meni naimisiin 20 vuotta vanhemman miehen kanssa eli isoisä muutti kotiin. Isä meni naimisiin itseään lähes 20 vuotta nuoremman naisen kanssa. Suhteessa ei ole hurraamista.
Kaverieni perheissä ollut vastaavia tilanteita, joten en suosittele isäeroliittoja kenellekään.
Oman ikäinen puoliso on paras.
Anoppi meni naimisiin 25 vuotta vanhemman miehen kanssa ja yllättäen jäi nelikymppisenä leskeksi. Siitä lähtien on roikkunut aikuisessa pojassaan kuin takiainen. Ilmeisesti haluaisi tästä miehen miehen paikalle. Sairasta. On niin kurpahtanut nykyään ettei minkään ikäinen mies huoli.
Rahan perässä ne nuoret naiset on.
En tajua minäkään. Kaksi aikuista saa olla yhdessä vaikka olis ikäeroa. Piste.
Syynä vihaan lienee naisten kateus ja halveksunta nuorempia kanssasisariaan kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
En tajua minäkään. Kaksi aikuista saa olla yhdessä vaikka olis ikäeroa. Piste.
Syynä vihaan lienee naisten kateus ja halveksunta nuorempia kanssasisariaan kohtaan.
Oon muuten alle 20v vasta, mutta silti muakin vituttaa kattoa näitä yli 15v ikäeron omaavia pariskuntia. Siinä ei yleensä ole mitään muuta kun hyväkskäyttöä molemmilta osapuolilta.
Joka foorumilla on omat trollinsa ja näillä omat meeminsä. Vauva.fi:llä on joku reppana jonka mies varmaan vaihtoi nuorempaan ja nyt ei voi muuta kuin julistaa katkeruuden sanomaa illasta toiseen. Kaikki myötätunto toki hänen puolellaan, mutta onhan se nyt niin, että näitä näitä sattuu ja usein.
Et nyt sitten kerro,onko äitisi onnellinen uudessa liitossaan.Sinusta tuntuu että isoisä muutti taloon,mutta miltä äidistäsu tuntuu?Jos hän on onnellinen,niin asia ei kuulu sulle pätkänkään vertaa.
Harmittaa vain isäs puolesta,jos hänen uusi liitto ei ole kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
kaikki harmittaa kuin ei ole nuorta ukkoa/akkaa
Uskoisin, ettei ikä niinkään ärsytä vaan se, että joillain käy flaksi, mutta itsellä ei. Moni ajattelee, että toisen parisuhde ja onni on oudolla tavalla itseltä pois, vaikka eihän se niin ole.
Fakta: ota nuorempi/vanhempi mies/nainen, varaudu omaishoitajuuteen/kuolemaan, suku- ja perintöriitoihin ja vihattuna olemiseen, erityisesti vanhemman osapuolen lasten osalta. Siinä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin, ettei ikä niinkään ärsytä vaan se, että joillain käy flaksi, mutta itsellä ei. Moni ajattelee, että toisen parisuhde ja onni on oudolla tavalla itseltä pois, vaikka eihän se niin ole.
Tai ajattelee, että sentään tuon sai kun ikäistensä keskuudessa ei koskaan flaksi ole käynyt.