Mies häihin mukaan?
Veljen häistä kyse. Pienet häät, lähinnä sisarukset ja niiden puolisot, omat vanhemmat.
Olen tapaillut/ seurustellut uuden miehen kanssa puolisen vuotta. Menen toki itse häihin mut entäs miesystävä? Ottaisitko itse mukaan?
Kommentit (10)
Onko kutsuttu? Se on nyt ihan ensimmäinen asia huomioitavaksi. Jos ei niin sitten jää pois.
Ei, jos ei ole kutsuttu. Ei toisten juhliin voi viedä kutsumattomia vieraita.
Jos kutsuttu niin aika selvää että tervetullut
Jos ei kutsuttu ei tervetullut.
En ottanut sisareni häihin mukaan miestä, joka olisi uteliaisuuttaan halunnut osallistua.
Olin tavannut häntä liian lyhyen ajan.
Avec-kutsu tietenkin.
Onko mies tavannut sun veljeä? Miten hääpari kokee asian?
Onko edes tavannut tämän vihittävän parin? Tai edes toisen heistä? Jos ei ja ei ole kutsuttu, en veisi. Jos on tavannut ja sun kutsu on "avec", varmistaisin vielä veljen ja tämän miehen fiilikset asiasta ja jos asia on kaikille OK, sitten veisin juhliin.
Tietääkö veljesi että sinulla on miesystävä? Puolivuotta on jo ihan vakavaa seurustelua, ei mitään kevyttä tapailua enää.
Jos on kutsunut sinut +avec niin voit viedä sinne vaikka naapurin mummon. Jos taas kutsu on pelkästään sinulle niin menet sinne yksin.
Vierailija kirjoitti:
Jos on kutsunut sinut +avec niin voit viedä sinne vaikka naapurin mummon. Jos taas kutsu on pelkästään sinulle niin menet sinne yksin.
Toimi tämän ohjeen mukaan. Sukusi voi loukkaantua jos tuot miehesi "ilman kutsua". Ja häät voivat olla liian intiimi tilaisuus esitellä miehesi ensimmäistä kertaa, jos eivät ole häntä kutsuneet.
Mielipiteitä kaivataan...