Mies lopetti viestittelyn kun kuuli että olen kirjastotyöntekijä
Tuleeko vielä tänä päivänä kirjastotyöntekijästä mieleen sellainen hiirenharmaa hiljainen rillipää?
Kommentit (44)
Aivan sama, oletko bi? Olen kiinnostunut - värillä ei väliä, keskuteluluilla on❤️
N45
Jos hän päätti käydä kirjastossa stalkkaamassa kuka voisit olla.
Olisi varmaan halnnut itselleen elättäjän, ja kirjastoalan palkat nyt ei tunnetusti (valitettavasti) päätä huimaa.
Kieltämättä tulee, vaikka tunnenkin kirjastontyöntekijöitä, jotka eivät sellaisia ole. Mies ei ollut sinun arvoisesti, jos ammatilla on noin paljon väliä. Hyvä vaan, että jo alussa näytti todelliset karvansa. (ei voi kyllä kun vaan ihmetellä, mistä te tällaisia miehiä oikein kaivatte...)
Pelkäsi, että olet älyllisempi ja yleissivistyneempi kuin hän itse. Perus.
Kirjastotyöntekijät ovat fiksuja. Mies pelkäsi, että vaikuttaa ihan nuijalta seurassasi. Niin varmaan olisi vaikuttanutkun 😊
Ainakin meidän lähikirjastossa työntekijät ovat nimenomaan hiirenharmaita (vaatteita myöten) silmälasipäisiä hiljaisen oloisia naisia. En yhtään ihmettele tuota stereotypiaa, kun siellä käyn.
Varmaan sellainen joka ei ole lukenut mitään sitten peruskouluaikojen. Häpesi itseään liikaa.
Veikkaan, että kyse oli enemmänkin siitä, että hän pelkää että olet sivistynyt älyihminen, joka haluaa keskustella politiikasta ja taiteesta, ja hän halusi enemmänkin kaljotteluseuraa.
No ei varmaan mikään aarre tuo mies.. Tai sit se ei lue mitään ja ajatteli ettei siksi teillä voi synkata?
Olen itse kirjastossa töissä, takana sekä yliopisto että ammattillinen koulutus ja joo, mulla on kyllä töissä useimmiten harmaa paita (terkkuja työkavereille) mutta en tosiaan ole hiljainen tai hiirulainen. Tosin silmälasitkin on.
En ole koskaan ajatellut että kirjastoala olisi jotenkin huono ala parinvalinnan kannalta, kirjastossa ainakin mulle on sattunut työkavereita, jotka on rentoja, hauskoja ja vapaa-ajalla varsinkin tosi räväköitä ja mielenkiintoisia persoonallisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin meidän lähikirjastossa työntekijät ovat nimenomaan hiirenharmaita (vaatteita myöten) silmälasipäisiä hiljaisen oloisia naisia. En yhtään ihmettele tuota stereotypiaa, kun siellä käyn.
Meidän lähikirjastossa taas on äänekäs räiskyvä punapää ja seuranaan joku lävistyksiä täynnä oleva nuori juippi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit kipsipilluisuuden.
Enpä ole sille osastolle tutustunut. Käyn kirjastossa vain lainaamassa kirjoja.
Varmaan ajatteli sinun olevan aivopesty punavihreä city-hipsteri. Ei sellaisen kanssa voi parisuhdetta perustaa. Koulutettu ja fiksu nainen kyllä kiinnostaa kaikkia miehiä, mutta punavihreys on punainen vaate.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko vielä tänä päivänä kirjastotyöntekijästä mieleen sellainen hiirenharmaa hiljainen rillipää?
Ei minua tuo haittaisia mutta en halua elättää naista. Oma palkka on 6k kk ja kyllä naisen pitää päästä sitä ainakin lähelle. Yksin ei 6k palkalla mitäön omakotitaloja Helsingistä osteta
Omasta mielestä on aika seksikäs ammatti. Ottaa rillit pois ja heilauttaa nutturan auki jaharmaasta hiirestä paljastuu kuuma nymfo.
T. M30
Minusta olisi Superia olla kirjastossa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ajatteli sinun olevan aivopesty punavihreä city-hipsteri. Ei sellaisen kanssa voi parisuhdetta perustaa. Koulutettu ja fiksu nainen kyllä kiinnostaa kaikkia miehiä, mutta punavihreys on punainen vaate.
Juuri näin. Akateeminen koulutus on suuri plussa, kunhan vaan aatteet eivät ole tuota maailmanhalausta ja vasemmistolaisuutta. Tämän takia itse suosin DI-naisia.
Vierailija kirjoitti:
Siis punavihreä vaate.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän lähikirjastossa taas on äänekäs räiskyvä punapää ja seuranaan joku lävistyksiä täynnä oleva nuori juippi.
Työkokeilija ja sivari
Mikä koulutus sulla on?