Miksei silmälasini herättää "vastsrintaa"?
Eikö sen pitäis olla ihan normijuttu nykypäivänä? Jos nyt satun näyttämään "nörtiltä" nii mitä sitten, kuinka yksinkertaisia ihmiset ovat, jos pitävät omaa mielikuvaansa toisen ulkonäöstä automaattisesti totena?
Kerran yhissä reiveissä kyselin jengiltä ulkona savuja viidellä eurolla ja sit istuin yhen tyypin vieressä ja kysyin.
Hän aluksi sanoi, että "otappa noi lasit pois" ja kattoi mua. Sen jälkeen "aaa, noniin no nyt mä kyl luotan suhun" tarjosi kättä kätelläkseen.
Lasien kanssa kuulemma ei tutustuis.
Kuulemma liian epäilyttävä tai jotain??
Sit passasivat savut (kanjabiksesta kyse siis).
Ihan oikeestikko silmälaseineni herätän vastarintaa ihmisissä, miten ihmeessä??
Kommentit (21)
Moi, haluaisin deittailla silmälasiesi kanssa,laitatko lasien yhteystiedot.
Sama juttu!!!!! Kaiken lisäks mua luullaan paljon vanhemmaks.....
N19
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu!!!!! Kaiken lisäks mua luullaan paljon vanhemmaks.....
N19
Siis että ihmiset eivät hyväksy sua?
No onko ne sellaiset kamalat paksusankaiset "räväkät" hipsterlasit?
Vierailija kirjoitti:
Just päinvastoin. Sangattomat.
Mut joo, toi tapahtu 24 vuotiaana eli kaks vuotta sitten.
Odotellaan nyt sinne +30v, että alkaa oman ikäisetkin ihmiset pitämään normaalina. :D
Vierailija kirjoitti:
Rillipäät älkööt vaivautuko :'D
Klassikko 70-luvun kirjeenvaihtoilmoituksista.
Miksei silmälasini herättää "vastsrintaa"?v (-:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotellaan nyt sinne +30v, että alkaa oman ikäisetkin ihmiset pitämään normaalina. :D
Ööö... Oletko miettinyt tuota tapahtumaa kaksi vuotta niin pakkomielteisesti että teit siitä nyt aloituksen av:lle?
Siis 2v.sitten joku pilvenpolttaja bileissä tehnyt itseään tärkeäksi vanhalla "ota lasit pois, että nään sun silmät" -läpällä ja nyt 2v. myöhemmin (26-vuotiaana) teet tämän johdosta vauva-palstalle aloituksen: "Miksei silmälasini herättää vastsrintaa?"
Kyllä mä sanoisin, että jos joku sinua outona pitää, niin silmälasisi eivät ole syynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö... Oletko miettinyt tuota tapahtumaa kaksi vuotta niin pakkomielteisesti että teit siitä nyt aloituksen av:lle?
Jotain sen suuntaista.
No, ehkä se tyyppi ei uskonut, että tosissani kyselen savuja ja luuli mua siviilipoliisiksi.
Mut näillä mennään, ei onneksi ihan kaikki jokapaikassa lähtökohtaisesti vihaa mua.
Mut vaan tajua miks silmälasit aiheuttaa niin stereotyyppisiä kliseekeloja joissain ihmisissä.
Sangattomat silmälasit. Siinä syy vastarintaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis 2v.sitten joku pilvenpolttaja bileissä tehnyt itseään tärkeäksi vanhalla "ota lasit pois, että nään sun silmät" -läpällä ja nyt 2v. myöhemmin (26-vuotiaana) teet tämän johdosta vauva-palstalle aloituksen: "Miksei silmälasini herättää vastsrintaa?"
Kyllä mä sanoisin, että jos joku sinua outona pitää, niin silmälasisi eivät ole syynä.
Jaa a, tuntu vaan sillon olevan. :D
Miten lasit pysyvät päässä ilman sankoja? Liimalla?
Vierailija kirjoitti:
Miten lasit pysyvät päässä ilman sankoja? Liimalla?
Nää mun ainakin pysyy ihan tahdonvoimalla!
T. Ap
Niin sä pyörit soinä luomassa imagoa.
Ja otsikko väärin, pahoittelen!!
Enkö siis oikeasti kelpaa kaveriksi silmälaseineni uusille ihmisille?