Eikö Mikko Leppilampea hävetä nuo epäonnistuneet tietovisat
Kaverissa on karismaa ainakin yhtä paljon kuin puolessatoista Kimi Räikkösessä ja nämä hänen juontamansa visailut ovat yhtä kiinnostavia kuin maalin kuivumisen katsominen. Mitä ideaa koko touhussa edes on, kun "Terävä" vain ilmoittaa itse vastasiko hän oikein vai väärin.
Kommentit (11)
Tää on suosittu Britanniassa, siellä nimellä The Chase. Tosin siellä siinä on 4 kilpailijaa ja se on nopeampi tempoinen. Muistaakseni sielläkin jahtaaja on kertonut vastauksensa, mutta toki ne painaa myös nappia.
Täysi floppihan tuo ohjelma on, kuten se edellinenkin, jonka nimeä en edes muista. Palkkaisivat suoraan Kimi Räikkösen juontamaan noita ohjelmia, kun kerran juontajan karisma ei ole mikään edellytys.
Hirveää kuraa koko ohjelma taas vaihteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaverissa on karismaa ainakin yhtä paljon kuin puolessatoista Kimi Räikkösessä ja nämä hänen juontamansa visailut ovat yhtä kiinnostavia kuin maalin kuivumisen katsominen. Mitä ideaa koko touhussa edes on, kun "Terävä" vain ilmoittaa itse vastasiko hän oikein vai väärin.
Ohjelma on leikattu aika paskasti, siellä on paljon pidemmät keskustelut vastauksista oikeasti mutta vähän liian pitkä visa tuohon lähetyspituuteen. Tosiaan jahtaaja painaa vastauksen omilla napeillaan ennen kuin vastausaika loppuu.
Jahti siirtyy johonkin tiistain alkuiltaan kun katsojia niin vähän. Huono tietovisa ja sekava.
"Terävä" katsoo paljonko budjetissa on vielä rahaa jäljellä ja huomaa, että rahat alkavat olla käytetty.
Mikko Leppilampi: Mitä terävä on vastannut??!!
Terävä: Joo....öhh...vastasin sen oikean vastauksen. Kyllä. Asia on juuri näin.
Olen katsonut englantilaista versioita, joten ei sinänsä tunnu sekavalta. Mutta jotenkin vaisu draivi. On tämä silti parempi kuin haluatko miljonääriksi yms, jossa ehtivät yleensä tunnin aikana kysyä kymmenkunta kysymystä.
Kuka noita oikein katsoo?
Suomen telkkarissahan ei ole lainkaan oikeita tietovisoja. Ruotsin telkkarissa on.
Todella surkea ohjelma. Vaikea edes sanoa kumpi oli huonompi ja tylsempi "Jahti" vai "versus". Noh, ehkä versus vei voiton hyvin pienellä mitalla niillä muka kiinnostavilla tehtävillä ja videoilla, joita piti arvailla, mutta ei ketään todellisuudessa kiinnostanut pierun vertaa.
Helkutti sentään vieläkö tätä sontaa näytetään televisiosta? Yksi kaikkien aikojen surkeimmista tietovisoista tämä "jahti" mitä olen ikinä nähnyt. Kuka aasi tuon koko idean on edes keksinyt, missä sen vasta-arvaajan arvausta ei edes näytetä.
Jahti vai? Hitsi kun en ole ehtinyt katsoa. Miten Markus Leikola on pärjännyt siinä, se besserwisser?