Kun puoliso ei osallistu lainanmaksuun eikä mihinkään
Nimi on papereissa mutta ei sentilläkään osallistu talolainaan.
Ei sähkölaskuihin.
Tuhlaa rahansa hyvin äkkiä.
Järkyttävä tilanne.
Ps. Ei ole mun puoliso.
Kommentit (17)
Mitä ihmettä se sulle kuuluu? Kyllä aikuinen pariskunta tietää itse mitä tekee.
Ehkä puoliso maksaa ajankäytöllään? Toinen on vapaampi toteuttamaan itseään työuralla tai vapaa-ajalla, kun toinen hoitaa enemmän lapsia?
Käykö kateeksi? Minä vaan laittelen tekokynsiä, ripsiä, huulitäytettä, käyn hierojalla, kampaajalla, kosmetologilla.. ja sit vimpan päälle laitettuna rantalomalle nautiskeleen. Ihan omilla rahoilla. aah on tämä elo lokoisaa
Vierailija kirjoitti:
Miksi sua järkyttää toisten asiat?
Olen sairas kyylä. Ap
Mulla oli tällainen mies. Ei myöskään hoitanut lapsia eikä osallistunut siivouksiin, pyykkeihin, kuskauksiin... mihinkään. Vuosi vuodelta vaan paheni. Arvatkaapa onko enää mun mies ja kuinka paljon tuuletin, kun eroon pääsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sua järkyttää toisten asiat?
Olen sairas kyylä. Ap
Et ole ap.
Minulla oli tuollainen mies. Olin kiltti, ja mies käytti hyväksi. Maksoin lähes kaiken ja jopa miehen hankkiman auton verot ja vakuutukset, kun minut laitettiin auton haltijaksi. Mies harrasti omilla rahoilla. Yritin vältellä miehen mielenosoitusta ja siihen liittyvää muykkäkoulua olemalla mieliksi.
Ero on tullut ja ei tarvi olla tekemisissä. Mies ei lasten kuulumisia kysele eikä lapsetkaan ole olleet yhteydessä isään. Luuseri mies.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat tällä "eikä mihinkään"?
Yleensä ottaen mihinkään laskuihin.
Mistä tiedät? Ja oletko nähnyt talopaperit? Kuulostat ihan mieheni veljeltä, joka olettaa ja tietää ja luulee aina kaiken.
Miksi et ap vastaa mistä tiedät ja ennenkaikea mitä se sinulle kuuluu? JOs joku on sulle tällaista kertonut, esim. tuo kaiken maksaja" niin sehän on vaan hänen versionsa. Esim. mun mieheni voisi itkeä tuollaista jollekin naikkoselle ja unohtaa mainita, että vaikka hän maksaakin lainan ja sähkölaskun, minä maksan suurimman osan ruuista ja vaatteista ja lähes kaikki lasten kulut. Plus että kun hoidan kotona lähes kaiken, vaikka miehen mielestähän en tee mitään, niin kun minä teen kaiken, on miehellä aikaa tehdä pitkää työpäivää ja ansaita siksi enemmän kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän.
Tai sitten vaan kuvittelet tietäväsi. Kuulet vain yksipuolisen version ja tadaa, tiedät kaiken. Ja kaikki kuulemasi on tietenkin totta. Kasva aikuiseksi.
No kenen puolisosta sinä oikein puhut? Ja jos tämä toinen, joka siis maksaa kaiken, on asiaan tyytyväinen, niin eihän siinä sitten ole ongelmaa. Jos ei tajua aukaista suutaan, niin sitten on täysi tossu.