Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopettakaa ne typerät mutruhuuli-selfiet

Vierailija
05.09.2018 |

Mä en jaksaisi katsella enää yhtään teinin tai aikuisen naisihnisen mutruhuuliselfietä. Missään. Näytätte niin stanan typeriltä sillä samalla ilmeellä ja kukaan ei luule että näytätte siltä livenä. Ainakaan toivottavasti, sillä se ilme on yksinkertaisuuden ja tyhjäpäisyyden ruumiillistuma. Toivottavasti teitä kaikkia hävettää parin vuoden päästä noi ilmeettömät tekoilmeenne; suu vähän auki ja aivoton katse kameraan. Mua hävettää jo nyt teidän puolesta. Se.ei.ole.kaunista.tai.kiinnostavaa. Olisitte normaaleja.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorathanon harrastaneet tuota mutristelua jo kymmenen vuotta.

Vierailija
2/12 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo samaa mieltä noista ankka huulista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli uusi työntekijä, nuori nainen. Googlasin etukäteen nimen ja reaktio somekuvan perusteella oli eissaatana... mutta hyvältä tyypiltä vaikuttaa nyt parin päivän perusteella. Jos haluatte tehdä hyvän ensivaikutelman niin katsokaa ainakin kenelle ne törröhuuliselfiet näkyvät.

Vierailija
4/12 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kans ottaa päähän ja sit on näitä kundejakin, jotka vääntää ankkaa. Se pelkkä kuva jo kertoo kuinka älykäs mies on kyseessä.

Vierailija
5/12 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei stana lisää boxia huuliin ja pakaroihin sitten twerkkaan samalla ottaen ankanhuuli kuvia someen. Samalla voidaan kirjoittaa hastag me too....

Oikeasti ankanhuulet, botoxi ja twerkkaus on sama kuin Juha Mieto , mämmi, puhdas kilpaurheilu.

Vierailija
6/12 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tuo muoti oo jo kulahtanut?

Vierailija
7/12 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET OO MUN ÄITI!!!!!!!!!!!!!! ET VOI KÄSKEÄ!!!!

Vierailija
8/12 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "look" ei todellakaan sovi kenellekään ja saa ihmisen näyttämään äärimmäisen tyhmältä. Kukaan mun korkeakouluttautunut kaveri ei näytä tuolta kuvissaan. Amiksen käyneet näyttää, ja luovat itsestään todella imbesillin kuvan. Korreloinee älykkyysosamäärän kanssa vahvasti?

Vierailija
9/12 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se "look" ei todellakaan sovi kenellekään ja saa ihmisen näyttämään äärimmäisen tyhmältä. Kukaan mun korkeakouluttautunut kaveri ei näytä tuolta kuvissaan. Amiksen käyneet näyttää, ja luovat itsestään todella imbesillin kuvan. Korreloinee älykkyysosamäärän kanssa vahvasti?

Tottakai älykkyys on tiukkaan sidottu koulutukseen. Tai miten on kun tiedän lääkärin joka ei osaa solmia kengännauhoja tai tiedän putkimiehen joka tietää tarkalleen miten ihmisen sympaattinen hermosto toimii. Asiat ei ole kuin kuvitellaan ja en epäile etteikö lääkäri tiedä kaiken ihmisestä, silti putkimies osaa solmia omat jalkineet...

Vierailija
10/12 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai älykkyys on tiukkaan sidottu koulutukseen. Tai miten on kun tiedän lääkärin joka ei osaa solmia kengännauhoja tai tiedän putkimiehen joka tietää tarkalleen miten ihmisen sympaattinen hermosto toimii. Asiat ei ole kuin kuvitellaan ja en epäile etteikö lääkäri tiedä kaiken ihmisestä, silti putkimies osaa solmia omat jalkineet...

Vierailija
11/12 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös sellaiset kuvat ovat yleisiä somenaisilla missä suu on raollaan kuin olisi valmis harrastamaan oraalia. Ja sit ne, mis on kieli ulkona. Myötähäpeä.

Vierailija
12/12 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tällaista "muoti-ilmettä" edes ollut ikinä ennen? Itseä naurattaa tällä ilmeellä poseeraavat. Kaikki tietää mistä ilmeestä puhutaan, mutta osaako kukaan kuvailla sitä? Huulet supussa ja yllättynyt -ilme?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän