Kuoleman jälkeen vaan palataan tilaan ennen syntymää
Tavallaan me ollaan jo oltu kuolleita. Ei se niin kauheaa ollutkaan. Turha siis pelätä.
Kommentit (6)
Näin minäkin ajattelen. Kuoleman hetken odottaminen varmasti se pahin hetki, samoin läheisten preppaaminen mun kuolemaan ja sen jälkeiseen elämään.
Mutta itellä onko sen kuolemani jälkeen sen kamalampaa kuin 150 vuotta sitten? En usko.
Tästä perspektiivistä abortti on murhaakin pahempi juttu.
Vierailija kirjoitti:
Synnytäänkö sitten taas uudestaan?
Valitettavasti. Sielu palaa aina ja aina uudelleen oppimaan, ja kehittymään. Joskus se elämä kestää muutaman tunnin, joskus koko ihmiselämän ja siltä ja väliltä. Riippuen mikä kohtalo on määrätty. Jotkut uskovat, että tänne tullaan aina samalla porukalla, eli läheisesi ja lähimmät ystäväsi on sieulunkumppaneitasi, jotka on olleet täällä sinun sielusi kanssa aina samaan aikaan ja aina olette tekemisissä tavalla ja toisella. Itse en osaa tuohon ottaa kantaa onko tosiaan niin. Kiinnostavaa on myös, kun nukumme lähteekö sielumme kehostamme astraalimatkoille, esim tapaamaan kuolleita palaten heräämisen hetkellä takaisin kehoon. Joskus heräämisen hetkellä tunnen kuinka kiidän todella kovaa vauhti ja a"jysähdän" kroppaani. tätä on tapahtunut tosi usein.
Tiedän. Olen lukenut Eben Alexanderin kirjan.