Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi posti ohjaa paketteja noihin lokerikkoihin vaikka noutopaikaksi on valittu nimenomaan posti, ei lokero?

Vierailija
05.09.2018 |

Mikä hemmetin järki tässä nyt taas on, että pakettia saa lähteä noutamaan jostain hemmetin lokerosta kun posti on tuossa vieressä? Ja paketin noutopisteeksi on tietenkin ja juuri siksi valittu tuo lähiposti eikä joku noista miljoonista lokerikoista.
Aaaarrgh!!!!!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on mokannut matkalla. Lähettäisin palautteen postille.

Vierailija
2/9 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, meillä taas toisinpäin. Saisivat useammin lähettää lokeroon, mutta asiamiespostiin menee. Ton viimeisimmän nyt ymmärsi kun oli liian iso lokeroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas ohjaavat tiettyyn pakettiautomaattiin vaikka oon tilannut jhan toisaalla olevaan automaattiin.. Ärsyttää

Vierailija
4/9 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ohjattu posti lähimmän marketin pakettiautomaattiin, mutta joskus se menee postiin. Seurannassa kyllä lukee se paketinohjausjuttu, mutta automaatti on sitten varmaan ollut täynnä. Hakekaa kamanne, ihmiset.

Vierailija
5/9 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odottelen tässä kaksi turhaa päivää kotiinkuljetusta kun tuotteen olisi voinut tuoda kirjepostina paljon aikaisemmin,kirje niille ei sopinut.

Vierailija
6/9 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hemmetin järki tässä nyt taas on, että pakettia saa lähteä noutamaan jostain hemmetin lokerosta kun posti on tuossa vieressä? Ja paketin noutopisteeksi on tietenkin ja juuri siksi valittu tuo lähiposti eikä joku noista miljoonista lokerikoista.

Aaaarrgh!!!!!!

Jos postissa on täyttä niin ohjaavat lähimpään pakettipisteeseen.

On mahdollista pienissä K-Marketeissa, että kaikki paketit eivät mahdu heille vaan joudutaan ohjaamaan... Tämä tuli huvin viime jouluna esille. Pieni K-Market ja paketit jouduttiin ohjaamaan 500m päähän.

Vierailija
7/9 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ohjattu posti lähimmän marketin pakettiautomaattiin, mutta joskus se menee postiin. Seurannassa kyllä lukee se paketinohjausjuttu, mutta automaatti on sitten varmaan ollut täynnä. Hakekaa kamanne, ihmiset.

Näin on. Kun hain postista Smartpostiin tilattua tavaraa, kysyin asiasta ja sain vastauksen, että lokerot olivat täynnä. Mikä ihme siinä on, ettei sitä pakettia voi hakea heti tai edes seuraavana päivänä?

Vierailija
8/9 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin paketin lokerikkoon mutta se meni postiin toimipisteeseen. Ei siitä haittaa ollut, pikemmin enemmän hyötyä. Postin toimipisteeseen maksoi toimitus mutta lokerikkoon ei. Olen kiitollinen että kyseinen tilaus tehtiin postin toimipisteeseen koska se oli lähempänä. 🤗🙂

Vierailija
9/9 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tilasin paketin lokerikkoon mutta se meni postiin toimipisteeseen. Ei siitä haittaa ollut, pikemmin enemmän hyötyä. Postin toimipisteeseen maksoi toimitus mutta lokerikkoon ei. Olen kiitollinen että kyseinen tilaus tehtiin postin toimipisteeseen koska se oli lähempänä. 🤗🙂

Ilmeisesti minulla oli tuuria kuin postilokerot olivat täynä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän