Miksi mulla on ollut niin kurja elämä?
Vaikeuksista toiseen. Aina joku on huutanut mulle ja joka ikinen päivä olen varmaan elämäni aikana itkenyt vaikeuksien takia. Voiko se vielä näin vanhana muuttua parempaan?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
No juurihan se on muuttunut parempaan suuntaan. Just tänään kerroit, että pääsit muuttamaan omaan asuntoon ja aloittamaan sen pitkään haaveilemasi oman, itsenäisen elämän.
Silti hän on monta ongelmaa mm ei työpaikkaa, rahaa yms.
Mutta et voi kiistää, ettei elämäsi olisi nyt kääntynyt parempaan suuntaan. Niin monta vuotta toivoit pääseväsi asumaan omillasi, ja nyt se harras toive toteutui.
Sehän on todella iso asia. Luulisi, että hetken vain laulaisit ja tanssisit, kun se hirveä taakka (mies) on poissa harteiltasi.
Sä olet nyt saanut sen tärkeimmän eli vapauden. Muu sitten kuntoon vähän kerrallaan.
Nyt ei enää kukaan huuda. Ihmeen kauan sitä jokapäiväistä huutoa kestitkin.
Huomenna menet työkkäriin, kelaan, sossuun, seurakuntaan, mihin ikinä tarvitseekaan, ja järjestät ne raha-asiasikin kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Mutta et voi kiistää, ettei elämäsi olisi nyt kääntynyt parempaan suuntaan. Niin monta vuotta toivoit pääseväsi asumaan omillasi, ja nyt se harras toive toteutui.
Sehän on todella iso asia. Luulisi, että hetken vain laulaisit ja tanssisit, kun se hirveä taakka (mies) on poissa harteiltasi.
Mutta on monta muuta taakkaa.
Mutta jos yksikin taakka otetaan pois, se ON muutos parempaan. Ei ehkä vielä hyvään, mutta ehdottomasti parempaan.
Anteeksi nyt mutta kuinka sä voit olla noin pessimistinen?
Joo, on sulla kurjia asioita elämässä, mutta tämä oma asuntohan oli ihan älyttömän iso askel kohti parempaa.
Sitten vaan ottamaan niitä seuraavia askelia, niin lopulta se sun elämäsi on jo hyvää.
Siis kuka tää tyyppi on? Tunteeko kaikki sen täällä?
Ammattivalittaja (hänen oma nimimerkkinsä; enää ei tosin allekirjoita viestejään).
No juurihan se on muuttunut parempaan suuntaan. Just tänään kerroit, että pääsit muuttamaan omaan asuntoon ja aloittamaan sen pitkään haaveilemasi oman, itsenäisen elämän.