Pettääkö poikaystäväni?
Tilanne on siis tämä: olemme tapailleet alkuvuodesta ja seurustelleet kesän alusta lähtien. Tapailuvaiheessa käytimme kondomia mutta suhteen vakavoituessa siirryin pillereihin.
Kondomipakettiin jäi silloin 3 kortsua. Nyt huomasin poikaystäväni luona että paketissa oli jäljellä enään vain yksi. Olo on kuin petetyllä vaikka olen koittanut miettiä tähän jotain muuta selitystä, en voisi usko että poikaystäväni pettäisi. En ole asiasta vielä kysynyt häneltä koska haluan nähdä hänen ilmeensä eli tekstiviesti ei tule kysymykseen. Mikä teidän mielipide on, pettääkö vai keksittekö jonkun muun selityksen tähän asiaan?
Kommentit (27)
En ole mielestäni ahdistellut ja mies sanoi että ei ole hätää ja tärkeintä on että itse en koe ahdistusta. Kun mies sanoi noin niin luotan silloin että kaikki on kunnossa ja pyysin anteeksi. AP
Vierailija kirjoitti:
Minä olin kortsunlaskijamiehen kanssa kimpassa, en pettänyt, mutta mies piti kirjaa kortsuista.
En omassa kodissani ajatellut, että kukaan niitä seuraa, joten siirtelin välillä kylppärin kaapista kamoja toiseen paikkaan siivotessa. En muista mihin pistin kondomit mutta mies hiillosti ihan tosissaan, että hänen laskujen mukaan osa kortsuista puuttuu. En todellakaan muistanut minne olin ne jemmannut.
Nyt uusin miesystävä (järkevä sellainen) kuittaili myös kondomeista ,jotka hävitin yöpöydän laatikosta.
Puolen vuoden päästä löysin ne matkalaukusta minigrip-pussista, johon olin ne jemmannut yhteistä viikonloppureissua varten.
Miesystävä kuitenkaan ei hiillostanut tai tentannut, lähinnä ihmetteli, että minne kondomit ovat kadonneet. Olisin jättänyt samantien jos olisi sattunut oikeasti epäilemään pettäjäksi sen perusteella.
AHDISTAISI olla kytätty ja vahdittu omassa kodissaan.
Tarkoitit varmaan kortsuunlaskijamiestä?!
Vierailija kirjoitti:
En ole mielestäni ahdistellut ja mies sanoi että ei ole hätää ja tärkeintä on että itse en koe ahdistusta. Kun mies sanoi noin niin luotan silloin että kaikki on kunnossa ja pyysin anteeksi. AP
Ei sinulla ole mitään anteeksipyydeltävää. Kysymyksesi oli ihan asiallinen. Näin ne pettäjät saavat urhin syyllistymään.
Vierailija kirjoitti:
AHDISTAISI olla kytätty ja vahdittu omassa kodissaan.
Aamen!
Vierailija kirjoitti:
Kun masturboi kumiin siististi niin lakanapyykki pienenee.
Miten niin? Ei kai kukaan mies lakanoihin tahallaan laukea?
Kun masturboi kumiin siististi niin lakanapyykki pienenee.