Pettääkö poikaystäväni?
Tilanne on siis tämä: olemme tapailleet alkuvuodesta ja seurustelleet kesän alusta lähtien. Tapailuvaiheessa käytimme kondomia mutta suhteen vakavoituessa siirryin pillereihin.
Kondomipakettiin jäi silloin 3 kortsua. Nyt huomasin poikaystäväni luona että paketissa oli jäljellä enään vain yksi. Olo on kuin petetyllä vaikka olen koittanut miettiä tähän jotain muuta selitystä, en voisi usko että poikaystäväni pettäisi. En ole asiasta vielä kysynyt häneltä koska haluan nähdä hänen ilmeensä eli tekstiviesti ei tule kysymykseen. Mikä teidän mielipide on, pettääkö vai keksittekö jonkun muun selityksen tähän asiaan?
Kommentit (27)
No paha sanoa, voihan ne kondomit muuallakin olla - esim lompakossa. Jos suhde on kuitenkin noin alussa vielä niin on hyvin mahdollista, ettei mitään vahvaa tunnesidettä ole ja mies on vielä katsellut muitakin. Se on hyvin yleistä.
Mitä jos kysyisit.Huomaat kyllä meneekö selittelyn puolelle :) voihan se olla vaikka antanu kaverilleen niitä.Tai sitten leikkiny itsekseen;)
Muuta selitystä? Oisko antanut kaverilleen pari?
Naiset on joskus hupsuja. Kysy häneltä. Miten muuten huomasit asian? Tarkistitko?
Huomasin sen koska paketti oli aika näkyvällä paikalla kaapissa. Ei se paketti vaan se että sieltä on hävinnyt kaksi kortsua mitkä olivat vielä kesällä sielä. AP
Miten voit noin tarkkaan muistaa, montako kortsuako paketissa tarkalleen oli useampi kuukausi takaperin?
Ettet vain olisi mustasukkainen vahtaaja, kun pidät kirjaa tuollaisista asioista?
Mitä ehdotatte nyt että teen? Laitoin poikakaverille viestin että on kysymys sit kun nähdään ja vastasi että kiinnostaisi tietää jo nyt. Mutta jos kysyn asian viestillä hänellä olisi aikaa miettiä vastausta. Olen kohta lähdössä iltavuoroon ja asia stressaa aivan kauheasti pitääkö vain odottaa siihen asti että näemme? AP
Ota asia reilusti puheeksi eli kerro just niinkuin se on. Koska huomasit vahingossa, kerro se ja hänellä voi olla selitys. Varmaan tajuat, onko totta vai ei.
Nimittäin se on hyvä, ettet tarkistanut asiaa vaan huomasit vahingossa.
Kerro sitten täällä, miten kävi.
Miehet on kuitenkin erilaisia seksin suhteen. Jos ette ole mitään sopineet, voi olla, ettei hän ole pitänyt pahana olla jonkun muun kanssa näin teidän suhteenne alkuvaiheessa.
Ei petä, poikakaverisi on vain harjoitellut ilmapalloeläimien tekoa, ei vaan kehdannut käydä kaupasta ostamassa ilmapalloja koska ne ovat lapsille tarkoitettuja.
Lukematta muuta kuin otsikon totean
Jätä se sika!
Jos sillä olisi fuckbuddy niin meinaatko että siihen kaksi kortsua riittäisi?
Kysy siltä mihin kaksi kortsua on kadonnut äläkä vatvo juttua ainakaan täällä.
Parempi sekin että tuo on edes käyttänyt kortsua jos sinun kanssasi mennään paljaalla.
Soitin asiasta ja sano heti että se on jäänyt meiltä. En kysynyt kahdesta muusta kortsusta koska en ole täysin varma että oliko siellä 1,2 vai 3. Sano että ei ole syytä huoleen ja jos haluaisi pitää asioita salassa niin ei pitäisi pakettia niin näkyvällä. Entiedä nyt vaan että loukkaantuko ja luuleeko että en luota häneen. Mutta mielestäni pakko tälläiset asiat on selvittää, ei se mielestäni ole sitä ettei luota vaan sitä että välittää toisesta ja haluaa selityksen asiaan. Ja en kysynyt että petätkö yms vaan kysyin suoraan asiasta eli kortsupaketista enkä mielestäni syyttänyt mistään. AP
Sen takia te tapailitte pitkään että jätkä voi painaa muita hyvällä omallatunnolla.
Noh...selityksiä voi olla useampi. Itse laitatin kierukan 8kk sitten, mulla oli kortsut kaapin ylimmässä laatikossa. Enhän siis niitä tarvinnut enää kierukan laiton jälkeen vaan ne unohtui yläkaappiin. Miesystävä etsi jotain muuta ja löysi ne. Selitin miten asia oli eikä siinä sen kummempaa.
Toki sulla on kortsujen määrä vähentynyt että se on epäilyttävää mutta kysymällä se selviää. Toki jos poikaystäväsi on sua pettänyt niin hän tietää jo odottaa tuota sun kysymystä että sinällään pilasit sen"aidon ilmeen näkemisen"
Se on käyttänyt ne sinun kanssasi kun ei luota että syöt pillereitä vaan hankkiudut raskaaksi.
No, tuliko asia selväksi vai vaivaako mieltä vielä?
On hyvin, hyvin tavallista, että kondomeita hukkuu, katoaa, tippuu, eli todennäköisesti tippuneet lattialle ja menneet imurin pussiin.
Onnittelen, sulla näyttäis kuitenkin olevan suht vastuullinen kumppani.
Minä olin kortsunlaskijamiehen kanssa kimpassa, en pettänyt, mutta mies piti kirjaa kortsuista.
En omassa kodissani ajatellut, että kukaan niitä seuraa, joten siirtelin välillä kylppärin kaapista kamoja toiseen paikkaan siivotessa. En muista mihin pistin kondomit mutta mies hiillosti ihan tosissaan, että hänen laskujen mukaan osa kortsuista puuttuu. En todellakaan muistanut minne olin ne jemmannut.
Nyt uusin miesystävä (järkevä sellainen) kuittaili myös kondomeista ,jotka hävitin yöpöydän laatikosta.
Puolen vuoden päästä löysin ne matkalaukusta minigrip-pussista, johon olin ne jemmannut yhteistä viikonloppureissua varten.
Miesystävä kuitenkaan ei hiillostanut tai tentannut, lähinnä ihmetteli, että minne kondomit ovat kadonneet. Olisin jättänyt samantien jos olisi sattunut oikeasti epäilemään pettäjäksi sen perusteella.
AHDISTAISI olla kytätty ja vahdittu omassa kodissaan.
No pettää, tuskin se kortsua tarvii jos käteen vetää.