Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein aloituksen tosi-tv ohjelmasta eilen ohjelman alkaessa. Aloitus poistettiin

Vierailija
05.09.2018 |

Samanaikaisesti tehtiin pari muuta aloitusta samasta ohjelmasta. Miksi juuri minun aloitukseni poistettiin? Onko noille OFFICIAL hulluille niin tärkeää, että juuri se oma tekemä aloitus lähtisi elämään, että siellä ilmiannetaan muiden tekemiä aloituksia. Kun lukee ketjun ensimmäisiä sivuja tulee väkisinkin kuva, että aloittaja siellä keskustelee yksin 🤣

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole sinäkään yhtään parempi, kun teet aloituksen siitä että ”yhyy, aloitukseni poistettiin”. Poistettiin, varmaan syystä, ja sillä sipuli.

Aina ihmetellyt tätä tarvetta tulla kyseenlaistamaan, varsinkin jos itse tietää syyn.

Vierailija
2/3 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et ole sinäkään yhtään parempi, kun teet aloituksen siitä että ”yhyy, aloitukseni poistettiin”. Poistettiin, varmaan syystä, ja sillä sipuli.

Aina ihmetellyt tätä tarvetta tulla kyseenlaistamaan, varsinkin jos itse tietää syyn.

Itselleni olisi muutoin täysin sama kuka sen aloituksen on sinne tehnyt. Ei se ohjelman suosio liity millään tavalla av-mamman tekemään aloitukseen vaikka hän niin ehkä kuvittelee omassa pienessä päässään. En silti ymmärrä miksi siellä aletaan ilmiantamaan muiden tekemiä aloituksia. Meni niin maku noihin official hulluihin että jätän keskustelun kokonaan väliin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Official=mt-ongelma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme