Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekniset nikkarit.Seurataanko puhelintani,outoa?

Vierailija
05.09.2018 |

Kaipaan nyt ihan fakta-arviota.Ihmetten syvästi Youtube-kanavaani.Katson sieltä vain meikkivinkkejä ja välillä saan vain suosituksia niistä.Välillä taas suositukset,kaikki, on jotain iiiihan muuta mitä googletan missään tai haen.Kummeli,Karpolla on asiaa,pilavideot, outo seksuaalinen sisältö,musa jota inhoan...mitä ihmettä.

Nyt olen huolestunut siitä,että vakoileeko joku mun puhelinta ja synkkaisiko nämä jotenkin niin että mun puhelimeen ilmestyisi jotenkin sen takia noi oudot videot.Joskus mun google-haut antaa myös ihme tuloksia.

Miten tämä voi olla mahdollista...?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlen ja Youtuben hakutulokset ovat räätälöityjä jokaisen profiilin mukaiseksi. Jos olet loggaantunut esimerkiksi gmailiin, niin silloin käytetään omaa profiiliasi.

Selaimen ingognito-tilassa ja joskus muulloinkin profiili ei ole käytössä ja silloin tulokset näytetään pelkän paikka- ja maatiedon perusteella.

Vierailija
2/6 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on google-tili.En käytä ingognito tilaa koskaan.Siksi mua ihmetyttää miksi haut ja Youtube ehdottaa ihan jotain muuta välillä kun odottaisi.Tämä pistää miettimään voiko kännykkä / google-tili synkata toisen kanssa ja jos voi niin huolestuttaa.Onko mahdollista,että joku on kytkenyt mun puhelimesta jotain päälle ja sen takia myös hänen puhelimen selauksia hyppää minulle.Eräs henkilö käy mielessä....ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps.paikkatiedon?Kuinka tarkkaan?Voiko kyse olla niinkin tarkka mitä työpaikalla / kotona yleensä haetaan?Ja mulle ehdottaa samaa.Jos näin,niin nyt huolestuttaa.

Vierailija
4/6 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incognito, pahvit.

Vierailija
5/6 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn nyt tätä,koska jos tuo mun aavistus on oikea niin se mitä ehdotuksia Youtube näyttää ja Googlehaut tarjoaa,niin olen hyvin huolestunut.Ne ei vastaa yhtääään omaa kännykän käyttöä ja on aiheeltaan vakavia.Eli ahdistaa.Miten ihmeessä se voi olla mahdollista aikana jolloin netti varastaa tietoja ja ne pitäisi olla kohdistettuna just sulle..?Nyt ne on jollekin ihan toiselle.

Ap.

Vierailija
6/6 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkonen....voiko googletilit synkata jos oon katsonut toisen puhelimella esim.mun gmailia!Meillä androidit kotona.

Jos näin,niin noi tulokset mitä mulla tulee varsinkin googlella...viittaa siihen että mun mies saattaa pettää mua :(!Apua!

Kysyttäessä ei myönnä eli älkää ehdottako sitä :(

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi