Kolmas ilmoitti tänä aamuna tulostaan, mulla ikää 40. Perhevapaat just sopivaan aikaan
Miehen kanssa ajateltiin kokeilla josko vielä tärppäisi vaikka ikää meillä 40+45 vuotta. Tänä aamuna näytti sitten plussaa. Kaksi edellistä 6+4 vuotiaat eli vanhempi menee ensi vuonna kouluun. Eka vietiin päivähoitoon heti vuoden ikäisenä, toinen 1,5 vuotiaana. Nyt jään kotiin vuodeksi ja mies sen jälkeen puoleksi vuodeksi tai vuodeksi. Loppuvanhempainvapaata ei olla vielä päätetty mutta varmaan minä jään ainakin osa-aikaisesti sillä pystyn tekemään suurimman osan töistäni kotoa käsin etätyönä. Hoituu koulunaloitukset vanhempainvapailla ja saadaan vähän irtiottoa työelämästä. Alkoikin tuntua vähän siltä että tekemistä on liikaa kun käy kokopäivätyössä ja lapset vaativat vapaa-ajalla aika paljon.
Kommentit (18)
Tuli paha mieli miehen puolesta. :(
Noh, ihan kiva mutta älä nyt intoile vielä liikaa. Molemmilla ikää ja raskaus hyvin alussa ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
ja lapset vaativat vapaa-ajalla aika paljon.
Ja tämä kolmas lapsi ei tule vaatimaan yhtään mitään?
Onnea.❤ Toivon sysämestäni että kaikki menee hyvin teillä. Elä välitä noista kummallisista typeristä kommenteista.
Täällä vietetään viimeistä äippävapaata, aiemmilta olen lähtenyt töihin kun olleet reilu vuoden, nyt en tiedä maltanko ku tiedän, että valitettavasti lapsi jäi viimeiseksi.
Äiti 27v
Vierailija kirjoitti:
Onnea.❤ Toivon sysämestäni että kaikki menee hyvin teillä. Elä välitä noista kummallisista typeristä kommenteista.
Täällä vietetään viimeistä äippävapaata, aiemmilta olen lähtenyt töihin kun olleet reilu vuoden, nyt en tiedä maltanko ku tiedän, että valitettavasti lapsi jäi viimeiseksi.
Äiti 27v
Tee vain 12 lisää. Hyvin kerkeät.
Huh, pikkulapsiarkea vielä viiskymppisenä🤢toivottavasti kaikki menee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Okei. Kiva lukea tätä sun blogia. Missä vaiheessa tulee ero?
Mitä blogia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti 27v
Miksi sullon nii paha mieli että pitää olla muille ilkee?
Miksi ihmeessä teette lapsia tähän maailmaan? Vastuutonta! Toivottavasti iltatähtenne pistää teidät koville ja jää viimeiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä on käsittämätöntä!
Toisethan ne tekee vielä yli 70v eli pikkulapsiarkea 80v!!
Eikö voi lisääntyä aikaisemmin kun mummo/pappaiässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti 27v
Miksi sullon nii paha mieli että pitää olla muille ilkee?
Vitu*taa tuollaiset vanhat jotka vielä vääntää palleroita.
Ajatelkaa niitä lapsia! Vanhemmat on saman ikäisiä kuin muiden mummot ja papat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä on käsittämätöntä!
Toisethan ne tekee vielä yli 70v eli pikkulapsiarkea 80v!!
Eikö voi lisääntyä aikaisemmin kun mummo/pappaiässä.
Vastuutontahan tuo on! 😞
Vierailija kirjoitti:
Miten se ilmoitti? Potkaisiko?
Laittoi faxin
Mä olen 40v. myös. Tytär 19v. muutti just omaan kotiin. En voisi kuvitellakaan, että mulle tulis vielä vauva😅 No, ihmiset ovat erilaisia.
Okei. Kiva lukea tätä sun blogia. Missä vaiheessa tulee ero?