Kaikki Pentti Linkolan ennustukset ovat toteutuneet! Kannattaisikohan ehkä alkaa kuunnella häntä?
Kommentit (18)
Perustetaan ennemmin niitä pieniä kittareita.
Linkola puhuu ikäviä. Ihmisten ei muka pidä selvitä kaikesta helpolla. Fyysistä työtä?
Parempi esittää että ukko on höpsähtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Mainitse nyt vaikka yksi?
Ehkä tässä viitataan liikakansoitukseen, johon Pentti itsekin on kiitettävästi (vähintään) kahden jälkeläisen verran myötävaikuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tässä viitataan liikakansoitukseen, johon Pentti itsekin on kiitettävästi (vähintään) kahden jälkeläisen verran myötävaikuttanut.
Meinaat, että parempi lähes kymmenen jälkeläistä kehittyvien maiden kurjuudessa kuin kaksi länsimaisessa hyvinvointiyhteiskunnassa? Mietipä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat, että parempi lähes kymmenen jälkeläistä kehittyvien maiden kurjuudessa kuin kaksi länsimaisessa hyvinvointiyhteiskunnassa? Mietipä vielä.
Voi kuule, mietipä vielä ihan itse. Ne kaksi länkkärikakaraa kuluttaa luonnonvaroja enemmän kuin 20 kehitysmaan kakaraa. Tämän tietää nykyään jo koululaisetkin, mutta maahanmuuttokriitikkopersu tietenkään ei.
Linkola nyt on persusta aika kaukana. Todella radikaali vihreä ennemmin, muttei oikein sekään, ei kelpaa vihreiden kukkahattutätien joukkoon.
Älykkö, joka osasi kyllä ennustaa jo vuosikymmeniä sitten, miten meidän ja luonnon käy.
Äijän ajatukset vaan on niin ihmisvastaisia, ettei niitä oikein koskaan ole osattu ottaa tosissaan.
Kannattaa lukea Linkolan elämäkerta, oli harvinaisen hyvä teos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, mietipä vielä ihan itse. Ne kaksi länkkärikakaraa kuluttaa luonnonvaroja enemmän kuin 20 kehitysmaan kakaraa. Tämän tietää nykyään jo koululaisetkin, mutta maahanmuuttokriitikkopersu tietenkään ei.
Ne kaksi länkkärikakaraa myös tuottaa enemmän uutta tähän maailmaan, kuin 20 kehitysmaalaista.
Jokainen maalaisjärjellä varustettu ihminen ymmärtää että nykyisellä väestönkasvu vahdilla ja kokoajan kasvavaan kulutukseen perustuva talous ei tule loputtomiin onnistumaan. Maapalloja on vain se yksi kappale.
Miksi Linkola ei elä niin kuin opettaa? Mikä erioikeus hänellä on vaatia muilta sellaista mitä ei toteuta itse?
Linkolan fanit ovat samanlaisia: tehkää te muut.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen maalaisjärjellä varustettu ihminen ymmärtää että nykyisellä väestönkasvu vahdilla ja kokoajan kasvavaan kulutukseen perustuva talous ei tule loputtomiin onnistumaan. Maapalloja on vain se yksi kappale.
Siksi Elon Musk rakentaa meille Marsista seuraavaa palloa. Sitten on jo kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täältä on ihmiset kadonneet kauan ennen kuin porukalla marssiin päästään. Ja hyvä niin.
Mä ainakin porsastelen surematta loppuun asti. En oo kuitenkaan näkemässä katastrofia ja lapsiakaan ei ole. Vetäkää te muut ituja, mulle maistuu filee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Linkola ei elä niin kuin opettaa? Mikä erioikeus hänellä on vaatia muilta sellaista mitä ei toteuta itse?
Näinhän se on, kaikki kannattaa päiväkotia, vammaisenpalvelutaloa, rallirataa jne. kunhan se ei tule MINUN naapuriin.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin porsastelen surematta loppuun asti. En oo kuitenkaan näkemässä katastrofia ja lapsiakaan ei ole. Vetäkää te muut ituja, mulle maistuu filee.
Samaa mieltä.
Istuskelen kaikessa rauhassa uppoavan Titanicin kansituolilla, seuraan touhua sivustakatsojana, vähät välittäen ihmiskunnan tuhoutumisesta, sillä maapallo kyllä korjaa kaiken rikkomisemme poistumisemme jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Miten hän opettaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täältä on ihmiset kadonneet kauan ennen kuin porukalla marssiin päästään. Ja hyvä niin.
Mitäs hyvää siinä on?
Miksi vihaat ihmisyyttä? Onko tämä jotain syvältä kumpuavaa itseinhoa?
Minä ainakin olen enemmän kuin iloinen, että seison edellisten sukupolvien rakentaman kehityksen pyramidin huipulla. Kunnes aikanaan seuraava sukupolvi nousee vielä korkeammalle.