Kävin ensimmäistä kertaa mieheni työpaikalla.
Mies on omassa pienessä yrityksessään johtajana. Minulla tuli asiaa hänelle kesken päivän ja menin toimistolle koska olin autolla ajamassa muutenkin lähellä. Järkytys oli suuri kun astelin sisään. Toimistolla keikiskisteli pelkkiä naisia irtoripsissään ja geelikynsissään. Oli hiuspidennystä ja minihametta. Yhtään tavallisen näköistä työntekijää sieltä ei löytynyt. Sitten nämä kanat viitsivät vielä naukua "pekka, tänne tuli joku nainen".
Oli herra niin iloisella päällä että vähän alkaa mietityttään missä tässä mennään. No tajusi sentään esitellä kuka tämä "joku nainen " on. Näyttää selvästi siltä että ukko on palkannut kaikki työntekijät puhtaasti ulkonäön perusteella. Pistää kyllä niin vihaksi, enkä olisi ikinä uskonut että tuo on noin tollo.
Kommentit (34)
Ainoa käsittämätön asia tässä ketjussa on että se on jatkunut jo toiselle sivulle. Miksi jengi vastaa tällaiseen paskaan?
Vierailija kirjoitti:
Ainoa käsittämätön asia tässä ketjussa on että se on jatkunut jo toiselle sivulle. Miksi jengi vastaa tällaiseen paskaan?
No mikäs tässä nyt niin pas**a? Ap haluaa taas mollata naisia ja verhoaa sen valitukseksi miesvihaprovosta. No onhan se vähän säälittävää, mutta pas**a?
No tämä voi olla yhtä totta kuin yrittäjämiehen vaimon rakastuminen internettihurmuriin ja rahojen pumppaaminen yritykseltä uudelle ihastukselle:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin autolla ajamassa muutenkin lähellä😂😂😂
Niin mikä naurattaa? Muutenkin näytti että tuskin siellä mitään töitä edes tehdään. Yksi viilaili kynsiään tympeän näköisenä. Yksi lipitti jotain dietti colaa, ja loput kikattivat kuin pikku tytöt.
Mutta kai kaikki jauho suurieleisesti bubblegumia, vetivät röökiä ja toisella kädellä pyörittelivät hiussuortuvia etusormen ympäri. Olivat siis prototyyppejä jostain 80-luvun jenkkileffan tunkkasen toimiston sihteeriköistä📼☎
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin tyypillistä stereotypiaa. Kaunis nainen ei voi olla pätevä. Ihan vaan ulkonäön takia palkattu, totta kai. ..
Vaikea uskoa että eletään vuotta 2018.
Eettet ota vähän turhan vakavasti tällästä p*skaketjua😂😂 Vuodesta viis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin autolla ajamassa muutenkin lähellä😂😂😂
Niin mikä naurattaa? Muutenkin näytti että tuskin siellä mitään töitä edes tehdään. Yksi viilaili kynsiään tympeän näköisenä. Yksi lipitti jotain dietti colaa, ja loput kikattivat kuin pikku tytöt.
Mutta kai kaikki jauho suurieleisesti bubblegumia, vetivät röökiä ja toisella kädellä pyörittelivät hiussuortuvia etusormen ympäri. Olivat siis prototyyppejä jostain 80-luvun jenkkileffan tunkkasen toimiston sihteeriköistä📼☎
No mutta noinhan eräs naistyyppi juuri käyttäytyy.
Vierailija kirjoitti:
Oliko kyseessä kampaamo, kauneushoitola, autokorjaamo vai mikä?
No korjaamollahan on minihameisia pimuja pilvin pimein.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut niin sinisilmäinen että ihan vit uttaa. Useat kerrat vuodessa ukko menee tämän samaisen kanalauman kanssa virkistäytymään työn rasituksista. Kyllä tässä alkaa moni asia käydä pikkuhiljaa järkeen.
Uskon, että ketuttaa. Niin ketuttas muakin varsinkin, jos mies on pitänyt tuon pimeenä ja ikään kuin salannut asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut niin sinisilmäinen että ihan vit uttaa. Useat kerrat vuodessa ukko menee tämän samaisen kanalauman kanssa virkistäytymään työn rasituksista. Kyllä tässä alkaa moni asia käydä pikkuhiljaa järkeen.
Uskon, että ketuttaa. Niin ketuttas muakin varsinkin, jos mies on pitänyt tuon pimeenä ja ikään kuin salannut asian.
Olisin pettynyt mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin pettynyt mieheen.
Pettynyt siihen, että mies on ollut niin ajattelematon, että tuollainen voi tuntua ikävältä.
Eikä niinkään se pimbolauma, vaan sen salaaminen!
Tää on niin tyypillistä stereotypiaa. Kaunis nainen ei voi olla pätevä. Ihan vaan ulkonäön takia palkattu, totta kai. ..
Vaikea uskoa että eletään vuotta 2018.